dinsdag 15 januari 2019

Mix&Match #30


Hey, goeiemorgen!

Welkom bij onze Mix&Match #30 =Inge B, Ellen, San, Inge G en ik. Lang al zeg, en nog steeds superleuk! Inge B heeft een tof pakketje gemaakt, zie hieronder.

Mijn zakje, gevuld met een hot chocolate en chocolade, en een bijpassend kaartje is afgelopen weekend bij Lieke bezorgd. Ze vond het feestelijk en leuk!


Mijn zakje, gevuld met een ‘hot chocolate’ en chocolade, en een bijpassend kaartje is afgelopen weekend bij Lieke bezorgd, ze was er blij mee!


Nu ga ik een kijkje nemen bij mijn M&M vriendinnen, altijd een moment waar ik me op verheug! Ga je mee?

13 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!!! Gaaf om bij al dat zwart en wit wat kleur te gebruiken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaarten zijn dit...top!
    Gezellig dat je volger bent geworden...zie alleen geen foto van je erbij staan!
    Ik ga jou ook volgen, je maakt leuke kaartjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je Lieke verwend met dit feestelijke M&M kaartje met bijpassend zakje. Ziet er super uit, lekker vrolijk! Past echt bij een verjaardag. En de chocolademelk, die past echt bij het weer. Goed gemixt en gematcht dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig setje Mariken, jij had weer andere printjes zie ik ;-) Lekker fleurig! Tuurlijk was Lieke hier blij mee, altijd geweldig zulk soort post! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ing, die kleurtjes waren geen papiertjes, heb ik gestempeld...

      Verwijderen
  5. Heel leuk Mariken. Dat zal een verrassing zijn geweest zo'n attentie en leuke kaart in je brievenbus...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk mix en match project weer! En chocolade.. tja, altijd goed, zowel in vaste als vloeibare vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Mariken,

    Wat een vrolijk setje maakte je! Ben helemaal fan van de kleurencombo! Goed gemaakt zeg!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk presentjes voor Lieke, mooie combi van de materialen uit het toffe pakketje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi wat je met dit pakketje deed!

    BeantwoordenVerwijderen