zondag 20 januari 2019

Birthday wishes


Vandaag nog meer party...Het bovenste kaartje was voor Thom, met daarop speciaal het busje, waarmee Laris en hij naar de trouwlocatie reden. Dat blijft iets speciaals voor hun, zo’n volkswagenbusje.

De onderste is voor Wout, voor hem ook een gezellige ‘party-bende’. We rijden zo naar Utrecht, om daar koffie te drinken met de eigengemaakte worteltjestaart. Dan blijven we lunchen, en gaan we weer huiswaarts...Er blijft vast nog tijd over om lekker naar buiten te gaan en met Guus te wandelen, wat is het prachtig weer! Fijne zondag, en dank je wel voor je berichtje...leuk!



10 opmerkingen:

  1. Bij jullie dus ook verschillende feestjes. Gezellig en gefeliciteerd.
    De kaartjes zijn beide weer zo leuk. Gezellige zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaartjes, met die feestbeesten! Erg leuk gedaan! Geniet van de worteltjestaart, heerlijk :-) En inderdaad, dat zonnetje nodigt uit om een frisse neus te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kaartjes voor de boys!
    Tegen kou kun je je lekker aankleden, dus hop naar buiten. Heerlijk dat het droog is én de zon schijnt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga op reis en neem mee......een heleboel cadeautjes zo te zien.
    Wat weer een mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Geniet er van vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige autokaartjes voor de jarige zonen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee superleuke kaartjes. Zo mooi die vintage auto's. En grappig hoe je ze vulde met een hele dierentuin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feestelijke kaartjes. Leuk bedacht met dat busje! Het was inderdaad prachtig weer. Ik ben benieuwd welk weer ons komende tijd te wachten staat... Succes met werken weer, deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes! Thom en Larissa samen in het busje, lachen! En de partyslinger vind ik ook erg leuk!! Werk ze weer komende week! De eerste echte sneeuw gaat vallen hoorde ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik loop weer schandalig achter op je blog zie ik. Zoveel leuks dat ik nog niet gezien had. Maar ja, jullie barsten dan ook van de jarigen deze week, zo te lezen raken jullie niet uitgefeest!! Ben dol op jou kaartjes in dit formaat. Ze zijn zo leuk!! Je walvis kaartje is wel mijn favoriet van de reeks, maar deze volkswagenbusjes zijn ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen