woensdag 2 januari 2019

I want to be a reindeer...en meer..


Nee, geen kerstkaartjes meer...ik noem ze winterkaartjes. Met nieuwjaarswensen...dat mag nog een tijdje hè?!
Gisterenochtend heb ik de kerstspullen opgeruimd. Vroeger deden we dat pas op “Drie koningen”, maar nu vind ik het lekker om meteen te doen. Fris nieuw jaar, en een opgeruimd huis. Daarbij moet ik volgende week maandag ook weer starten op school, dus dit klusje kan maar achter de rug zijn.
Lot kwam voor haar dienst nog even langs, Ivo, mijn broer met de twee kids en Maaike en Chris met de kleintjes. Leuk! 
Verder een niet zo’n fijn bericht, Aad heeft een champagnekurk in zijn oog gekregen, echt hard. De buitenkant ziet bont en blauw, maar ook aan de binnenkant is er een bloeding. Hij ziet niets, is naar de oogarts geweest, maar de arts kon door het bloed niets beoordelen. Aad heeft het afgelopen jaar ook een transplantatie van zijn lens gehad, dus afwachten of er schade is. Hopelijk horen ze vandaag meer hoe en wat...spannend!
Hans en ik zouden vanmiddag even naar Breda gaan, zomaar. Nu ff kijken of we niet richting Lopik rijden om Aad even op te zoeken, we zullen zien...





11 opmerkingen:

  1. Enige kaartjes, Mariken! Je gaat maar door! Knap hoor, zoveel in korte tijd, maar je hebt natuurlijk ook vakantie.
    Wat een schrik voor Aad! Jeetje en ook net dat oog waar de transplantatie is geweest. Zul je net zien. Hopelijk valt het mee, ik zal duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie toffe kaartjes! En ze worden steeds kleurrijker, volgens mij. Heel herkenbaar: die opruimkriebels. Ik hoop er vandaag ook even flink tegenaan te gaan.
    Oei, wat vervelend voor Aad. Dat klinkt niet zo best. Hopelijk valt het uiteindelijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super serie weer! Gewoon doorgaan nu je in deze flow zit. Je kunt ze altijd voor volgend (lees: eind van dit) jaar bewaren.
    Dat is schrikken met Aad. Hopelijk dat er uiteindelijk geen schade is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe vrolijk wil je het hebben! Super ziet dit er weer uit. Zo mag je van mij het hele jaar kerst/nieuwjaarskaartjes posten.
    Wat een pech voor Aad. Hopelijk valt het allemaal mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopelijk is er geen blijvende schade aan het oog van Aad! Vast bang afwachten...
    Toffe kaartenreeks Mariken!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, een opgeruimd huis. Hier zijn we nog niet zo ver hoor, hihi. Je kaartjes zijn superleuk!
    Aaaaaijjj die Aad, dat klinkt niet oké. Hopelijk valt het uiteindelijk mee. Heel veel sterkte voor hem!
    Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, dat is schrikken! We duimen dat het meevalt....
    Mooie kaartjes heb je weer gemaakt, erg tof!
    Hier nog even kerstversiering, hoor. Vooral de lichtjes, ze zijn nodig...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei... Dat klinkt niet zo goed! Hopelijk komt het goed!
    Toffe kaartjes weer. Je bent niet te stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, dat oog, dat klinkt niet best. Veel sterkte! Je kaartjes zijn wel weer heel leuk. Lekker kleurrijk.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw, ik ben verliefd op je kaartjes. Zo leuk! Al veel zin in zaterdag, gezellig samen aan de freubel.
    & wat ontzettend naar voor Aad, hopelijk is het niet iets blijvends. Wat een pech.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen