zondag 27 januari 2019

Happy birthday


Een kaartje voor een jarige, dat is wel duidelijk hè? Aangekomen, dus ik kan het nu laten zien.

Gisteren hebben we een heel goed bezochte open dag gehad. Veel leerlingen van groep 7 en 8, die erg geïnteresseerd waren. Oud-leerlingen die ineens voor je neus staan met een kinderwagen...jeetje, waar blijft de tijd? Oud-collega’s die even een babbeltje komen maken, al met al een leuke en drukke dag.
Eergisteren hadden we na de open avond ook nog een afscheid van een collega, uit onze vakgroep wiskunde. We hadden een lied ingestudeerd, veel te snel en te moeilijk, dus dat flopte enigszins. Totdat een collega (zangeres in haar vrije tijd) ons spontaan uit de brand hielp, pffff, hilarisch...

En nu is het alweer zondag, tijd voor mijn bodypumpuurtje. Dan lekker douchen en lunchen, en dan?? Wie weet, ff mijn hobbykamertje in, best verdiend vind ik!


15 opmerkingen:

  1. En ik was de gelukkige van dit mooie kaartje. Ook via deze weg nog hartelijk dank.

    In het eggies is hij nog mooier. Vooral door de glans die je op foto niet goed kan zien.
    Gezellig dat het zo druk was en nog een soort reünie.
    Ik ben ook eens naar mijn lagere school geweest, inmiddels had ik drie kinderen. Het was de laaste dag voor de vakantie. Die leerkracht herkende mij gelijk, hoe bijzonder. Stond wel versteld van mijn grote gezin. 🤭
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige scrapling en de ontvanger is er blij mee lees ik ;-) Leuke blommetjes! Volgens mij wordt het wel knutselweer vanmiddag en na het sporten en een open dag gisteren heb je het zeker verdiend :-) Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Kruip jij maar achter je knutselplekje, dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk !inderdaad, soms moet je een beetje me-time nemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het klinkt als een hele fijne dag, die open dag. Geniet nu maar van je zondag! Je kaart is echt leuk, wat een toffe achtergrond!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, aan je kinderen en oud-leerlinge zie je opeens dat je zelf dus ook ouder wordt! En inderdaad dik verdiend een poosje aan de knutsel! Je kaartje voor de jarige is heel mooi. Gave achtergrond..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Opnieuw een hele mooie achtergrond, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat blijf jij lekker actief zeg... =)
    een schitterende achtergrond, leuk verwerkt,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig achtergrondje heeft deze kaart. Jij bent echt goed bezig met je alcoholinkten!! Ook het 'getypte' tekstje vind ik zo een leuk detail! Fijn dat de open dag een succes was, nu maar hopen op veel aanmeldingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n mooie kaart met mooie achtergrond. Doet echt aan het voorjaar denken.
    Hoop dat jullie veel aanmeldingen krijgen. De school voor VMBO/HAVO/VWO naast onze basisschool is in een paar jaar tijd van 7 brugklassen terug gezakt naar 1 brugklas. Dramatisch. Hoop voor ze dat er dit jaar meer aanmeldingen zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleuren heb je gebruikt voor dit mooie kaartje.
    Ja joh...time flies....fijn dat er zoveel belangstelling was.
    Het was vandaag echt een dag voor de knutselkamer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze mooi, jouw scraplings! Deze ook weer. Fijn dat het zo druk was vrijdag en zaterdag. Nu maar hopen dat het ook veel aanmeldingen oplevert. En jullie lied voor Lijn... ahhhhhh... dan is het toch wel weer handig om Ria als collega te hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk, wat een toppertje weer! Tja, dat lied... ik kende het origineel en heb me er niet eens aan gewaagd om te oefenen, veel te rap nummer, hihi... sorry!
    De open dagen waren slopend, vandaag maar eens even heel rustig aan gedaan, zodat we er morgen weer fris en fruitig tegenaan kunnen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk wat een fleurige verjaardagskaart Mariken. Mooie achtergrond en leuk zoals die bloemen en libelle van de kaart "af" komen. Jij hebt wel wat relax-tijd verdient als ik dit zo lees. Geniet ervan :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen