dinsdag 10 juli 2018

Summer Scrap Swap #5, nr. 1



Tijd voor de Summer Srap Swap van Ellen en mij! 
Wat ben ik onwijs verwend, met een geweldige stempelset van Concord&9th, designpapier van Reverse Confetti, een WOW stans van MFT, cardstock, etc. echt onwijs leuk en zomers.

De eerste opdracht is: gebruik embossing, dry or wet. Genoeg embossing te zien hier, de witte lijntjes in de sinaasappel en de spettertjes op de roze achtergrond, en de tekstjes op de stukjes zwarte cardstock.

Ik ben ècht nieuwsgierig naar Ellen’s eerste creatie, kijk je even mee? 

Leuk dat je onze SSS volgt, en dank je wel voor je reactie!




11 opmerkingen:

  1. Geweldig dit! Vind jouw fruit echt prachtig van kleur! Leuk ook die spettertjes. En je hebt je keurig aan de opdracht gehouden ;-) Meer dan genoeg embossing te zien. Goede vlucht vandaag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfde ide als Ellen om je citrusschijfjes te embossen. Prachtige creaties!
    Fijne vakantie
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook al zo'n leuke zomerse kaart en tag!!
    ziet er vrolijk en gezellig uit.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zomers pakket en tof kaartje + label heb je gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dat alweer 5 jaar? ZO leuk om te volgen! En jouw kaart is weer en heel mooie! Allebei een beetje hetzelfde gekozen en toch zo verschillend. Lekker fris en vrolijk. Mooi pakket is het!
    Veel plezier op Tenerife, geniet ervan!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe fruitige creatie. Grappig dat jij en Ellen beide de citrus vruchten zo deden. Heel tof effect! Brengt me op ideetjes.
    Je kan je kaart linken bij 2 sisters on the blog, daar vragen ze fruit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Ellen heeft haar best weer gedaan, wat een leuk pakket!! Ook een leuke eerste opdracht en dito kaart van jou, sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW dit is mooi! Prachtige kleuren, heel zomers en fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaat de tijd toch snel. Jouw kaartje is lekker zomers. Heerlijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the colors that you used on this design especially on the oranges. The pink ombre on the card definitely ties in the entire design. Hope you have a nice day at work, thanks for the share.
    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik hou zo van deze kleurtjes! Leuke stempelset. Passen die spettertjes ook niet precies in de citrusvruchten? Ik kan dat niet goed zien, maar ik kan het me zo voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen