maandag 30 juli 2018

Little baby..


Haha, voor ons is de fase aangebroken dat vrienden zelf geen kinderen meer krijgen maar opa en oma worden. Soms onbegrijpelijk, herinneringen gaan naar dat ikzelf kids kreeg en mijn ouders grootouders werden. Tijd is iets raars, van de ene kant lang geleden, maar ook kort...de tijd glipt door je vingers...

Voor de deze grootouders in spé een Nijntje. Het babykamertje wordt in mint, dus het gestreepte vriendje ook. Een passend kaartje erbij, klaar, en een blije opa en oma!

Lot en ik gaan zo ff naar bodybalance, de boodschappen zijn al binnen, en het beloofd weer een prachtige dag te worden. Lekker van genieten dus! Jullie ook hè?!









10 opmerkingen:

  1. Wat super lief Mariken!
    Fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat een droppie.
    Ja, de tijd ga zeker snel. Dus heel hard genieten van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahw, wat superschattig!! En inderdaad wat vliegt de tijd soms maar het lijkt me ook heerlijk om van de kinderen van je kinderen weer opnieuw te genieten. Al mag dat bij mij nog wel even duren, Bram is nog iets te jong om vader te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zullen deze bijna grootouders heel blij mee zijn. Supermooi Nijntje en het kaartje is helemaal beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken,
    dat is zo waar! Tijd is soms onbegrijpelijk. Ik weet dat mijn opa dat ook vond en nu mijn tante (87) ook. In je hoofd ben je minder oud dan het lichaam zegt. Mijn opa vroeg aan mij toen hij 86 was: jij vindt mij zeker wel oud? Want toen mijn opa 65 was, vond ik hem al oud en hij liep met een stok! Ach ja, zo gaat het.
    Je kaart voor de nieuwe opa en oma is gaaf en helemaal met het mintkleurige konijn erbij!
    Vrienden van ons worden ook opa en oma, vertelden ze van de week! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die tijd daar hebben we geen grip op...en gaat inderdaad heel snel.
    genieten maar dus van de tijd die je krijgt...
    je kaartje is een schatje en ook je schattig Nijn.
    Fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, de tijd gaat soms snel... Je Nijntje is geweldig leuk, net als het bijpassende kaartje, erg tof setje!
    grt. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjaaa daar wordt je best een beetje weemoedig van lijkt mij maar deze fase is ook echt genieten lijkt mij! Wat een super gaaf setje maakte je voor de baby, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen