zondag 1 juli 2018

Hallo, een kaartje voor jou!



Vandaag gaan  Ellen en ik zelf op reis...naar het noorden. Daar hebben we een ‘date’ met Inge, San en Inge B.(instagram), en zijn we voltallig met ons Mix&Match clubje. Hartstikke leuk, ik heb er onwijs veel zin in. Meestal verzorgt Inge het knutselgedeelte, en San de lattes, broodjes etc. Maar deze keer vroegen de dames of ik de gelli-plate wilde demonstreren...Van Anneke hebben Ellen en ik al een paar toffe lesjes gehad, en nogal wat tips & trics, maar dit vind ik wel een dingetje!
Geoefend heb ik...zie hier mijn kaartjes. Voor allemaal één, met daarbij een RELAX- thee en chocolade. Voor straks...als we keihard gewerkt hebben, en met de beentjes hoog zitten.


Het is heerlijk om te doen, en zo verrassend wat er steeds ontstaat. Ik hou jullie op de hoogte, van wat we gaan maken en ik heb nog wat restjes, die zijn ook verwerkt in het een en ander...


                                           Geniet van deze prachtige zomerdag, see you!!


9 opmerkingen:

  1. Wat GAAF gedaan Mariken......je hebt het helemaal onder de knie hoor! Jullie zullen vast een gezellige dag hebben samen......heel veel plezier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat een gave achtergronden. Gezellig zo`n dagje en met dit clubje. Dat wordt genieten. Dus.....heel veel plezier allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes en weer gave cadeautjes van gemaakt. Succes met je gelliplate wokshop. Zal best wel lukken en veel plezier in het hoge noorden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een leuke dag met het maken van zo’n leuke achtergrondjes!! Prachtige kaartjes, erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, leuk die frisse kleurtjes! Veel plezier met jullie clubje, maar dat komt vast goed.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow een supermooie reeks. Prachtige achtergronden, heel mooie vogels. Dat is vast helemaal goed gekomen met die workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben vast en zeker een toffe dag gehad. Leuk dat je de gelliplate ging demonstreren. En als juf gaat je dat vast makeklijk af. Je kaartjes zijn helemaal geweldig! Wat een schitterende kleuren en achtergrond...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker fleurig! Die dag was zeker geslaagd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw wat zijn ze gaaf Mariken!! Prachtige kleurtjes heb je gebruikt. Ik zie inderdaad jullie lesjes van Anneke er wel in terug. De workshop was vast een succes!!

    BeantwoordenVerwijderen