maandag 9 juli 2018

STIP



Een cadeautje voor een héél speciaal iemand!
Voor Ellen, mijn allerliefste collega, steun en toeverlaat en dikke vriendin! Zoals jullie weten heeft ze een zware tijd achter de rug, en heeft ze de school (en mij) achter moeten laten. Met kracht en moed heeft ze deze klus goed af weten te ronden en nu...tijd voor een nieuwe periode en moeten we een punt zetten achter deze oude, en de mooie momenten koesteren! En die zijn er veel...
Die punt gaan we samen zetten, bij de workshop van Stipstijl. Want dat blijven we volop doen, elkaar zien, gezellige dingen doen, bijkletsen, lattes drinken...heerlijk is dat!





Voor Ellen heb ik een schaaltje gestipt, waar de stukjes Tony opkunnen...en daarbij de uitnodiging voor de workshop...




Morgen gaan Hans en ik 12 dagen naar Tenerife. Er staan nog een paar blogposten ( onze Summer Scrap Swap, morgen, Cas on Friday en Mix & Match gepland, Die komen nog wel voorbij. Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie, voor wie al zover is. En zoniet, suc6 met de laatste loodjes!



8 opmerkingen:

  1. Superleuk en lekker cadeautje voor Ellen.
    Fijne vakantie voor jou en Hans!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief en tof kado voor Ellen!
    Geniet van jullie vakantie in Tenerife!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en gezellig cadeau voor Ellen. Het schaaltje wat jij gestippeld hebt ziet er zó leuk uit, lijkt me een super workshop. Ook je bijpassende kaart vind ik gaaf. wat leuk om alles zo mooi op elkaar af te stemmen Mariken.
    Geniet van de vakantie op Tenerife.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief cadeautje heb je gemaakt voor Ellen, dat doet haar vast goed! Geniet van je vakantie in Tenerife.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een supermooi stippenbordje. Bijna te mooi om iets op te leggen :)
    Leuke kaart ook met een mooie tekst!
    Gelukkig zal deze nieuwe situatie jullie vriendschap niet aantasten, integendeel denk ik!
    Ik wens je heel veel plezier in Tenerife, geniet ervan! Hopelijk zie ik op IG je mooie boekje weer verschijnen, ik kijk er naar uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik vanmiddag verwend door jou! Heerlijke chocola, een mooi kaartje, een prachtig schaaltje en als klap op de vuurpijl een uitnodiging voor een stipworkshop! Zo lief. Als ik met iemand een punt wil zetten, dan is het met jou. Samen een periode afsluiten, maar ook samen aan iets nieuws beginnen. We zijn dan wel geen collega’s meer, maar we blijven vriendinnen. Zeker weten.
    Geniet samen met Hans van 12 dagen op Tenerife. Heerlijk in de vakantiemodus op ‘jullie’ eiland, dat hebben jullie echt verdiend. Voor morgen een goede reis en daarna... relax :-) Tot apps xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zo symbolisch mooi! Ik krijg er een krop van in mijn keel.
    En dan is het ook nog eens SUPER mooi!
    Veel plezier op reis! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een reep Tony's is een leuk cadeautje, met zo'n geweldig leuk schaaltje erbij (echt super!!!) wordt het een heel leuk cadeau en met ook nog een uitnodiging voor een workshop erbij is het een super geweldig cadeau :-) Wat lief, dit cadeau voor Ellen en zo mooi symbolisch bedacht..... echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen