dinsdag 3 juli 2018

Overschotjes...


Hey!!

We hebben het heerlijk gehad eergisteren, met onze date in het noorden, morgen daarover meer.
Nu wil ik mijn kaartjes en tags katen zien, die ik gemaakt heb van allerlei restjes. Die zijn echt tè mooi om zomaar in de prullenbak te belanden. Superhandig, voor als je niet veel tijd hebt om wat te maken, en toch iets eigens en origineels wil hebben.



Zo direct hebben we de overgangsvergaderingen. Lekker vroeg...en daarna ga ik naar de kapper. Vanmiddag lekker wat in de tuin zitten...ik zie het wel!


Geniet van het mooie weer, en hopelijk kom je morgen even kijken naar m’n productie van zondag!


7 opmerkingen:

  1. Het zou zeker zonde zijn om deze restjes in de prullenbak te gooien Mariken.
    Je hebt er leuke kaartjes en labeltjes mee gemaakt die zeker goed van pas gaan komen.
    Fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze gaaf, deze restjes zijn zeker te leuk om weg te doen..
    Je hebt er super leuke kaartjes meegemaakt!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent net zo’n kei in restjeskaarten als Anneke ;-) Het zijn stuk voor stuk leuke en vrolijke kaarten en tagjes. Jouw voorraad groeit snel op deze manier, hihi. Geniet bij de kapper en in de tuin xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn wel heel mooie restjes. Prachtig jouw kaarten met grote ingelegde letters!
    Benieuwd naar morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh waar waren jullie in het noorden, misschien wel dicht bij mij? Ben erg benieuwd naar hoe het was! Je kaarten die je meenam zijn echt prachtig en vielen vast en zeker in de smaak! En de leftovers heb je prachtig verwerkt tot nieuwe kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen