zondag 15 juli 2018

Mix & Match #25



Goeiemorgen!

We zijn weer voltallig, ons Mix & Match clubje, met Inge (instagram), San, EllenInge en mij. Alle vijf hebben we iets gemaakt met het superleuke pakket wat Inge Blom samengesteld heeft. Wat een verrassing, er zat zelfs een stempel van Cats on appletrees bij, jippie!!

Omdat Inge er van die gave Monstera bladeren bij had gedaan, ben ik in die sfeer gebleven. Ik hou ook echt van deze plant, mijn ouders hadden ‘m vroeger ook. Een stukje jeugdsentiment dus...

Wat zouden mijn M&M vriendinnen hebben gemaakt? Ik verheug me er altijd op te zien wat iedereen met dezelfde spullen heeft gemaakt. Ik ga gauw kijken...


Kijk...hoe tof allemaal!
Thanx Ing!


17 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n leukerd. Ik vindt de blaadje ook erg leuk, het lukt mij alleen nooit zo goed om ze gebruiken. Toch mar eens over na denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart én label met je M&M-pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf pakketje, en dan ook nog een cats stempeltje erbij.
    Je kaart+tag zijn erg leuk geworden. Dat blad is zo tof!
    Fijne dag en geniet van jullie vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij iedereen al wezen kijken. Hoe leuk zijn de pakketjes en toch met een persoonlijke swing. En dus een cadeautje die stempel.Die bladeren zijn ook enig. Kortom...prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hadden ‘m thuis ook, de Monstera deliciosa. In de meivakantie trouwens volop in het wild gezien op Sri Lanka en nu pas weer in het Palmhuset in Göteborg. Ik ben zwaar fan van die ‘oude’ plant. Superleuk kaartje bij jou! Mooi gecombineerd met jouw eigen bladstempeltjes van Cats on Appletrees. Heb het goed daar op Tenerife en liefs vanuit Portugal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk pakket weer en je kaartje is tof!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje leuk en je tagje supertof! Erg leuk gedaan. Jullie boffen met dat mooie Cats on Appeltrees stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf pakje en wst een superleuke combinaties heb je er mee gemaakt, helemaal hip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaart is ook heel mooi geworden! En dat tagje...enig! Grappig dat zelfs een plant je gevoel van vroeger kan oproepen. Leuk ook om te zien wat jullie er allemaal van gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe kaart met die cirkels en de bladeren. Geeft mij weer een hoop inspiratie.
    Fijne vakantie!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig de combinatie van het gestanste en gestempelde blad, prachtig geheel! Jaaaa mijn ouders ook en heb 'm zelf nu ook weer staan ^_^
    Geniet nog maar even lekker in Tenerife. Dikke kus! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi zo, in die ronde vorm. Heel apart en toch jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a cute design, I love the green hue and tropical theme that you used for the card. Perfect for this time of year, thanks for the share. Have a wonderful rest of your day.
    <a href="http://bensalemveterinaryhospital.com/cat-cushings-disease/“>World of Animals</a>

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Mariken....leuk pakketje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk pakket heb je gekregen, gaaf stempeltje ook! Hartstikke leuk is je kaartje geworden met de mooie bladeren. En ook je tagje, helemaal goed! Geniet ze nog even op vakantie, en daarna thuis verder in tropische sferen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen