vrijdag 13 juli 2018

Cas on Friday #137 Christmas in July - Make a Christmas card


Nou zeg, dat is wat, de nieuwe challenge bij Cas on Friday! Zit ik in de warmte op Tenerife, en dan komt er een rendier met pinguins voorbij...Er zijn genoeg mensen die het hele jaar kerstkaarten maken, maar dat kan ik niet. Dit is dus een uitzondering.

Maar wie weet, er zijn vast bloggers die mee willen doen, en dat is uiteraard top!! Voor leuke ideeën, neem even een kijkje op ons blog. We zien uit naar je kerstkaartje!

Fijne dag en een goed weekend!



9 opmerkingen:

  1. haha, grappige kaart ! leuk gemaakt
    geniet nog van je vakantie, wij puffen hier verder in ons belgenlandje =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd weer! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Midden zomer en hartje winter. De combi heb ik ook nog niet zo, maar tegenwoordig maak ik toch vaker een kerstkaartje. Is wel prettig als je een voorraadje heb. Jouw kaartje is weer zo leuk en dat stapelen...geweldig. Ook de humor die erin verwerkt zit. Ik hou er wel van.
    Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper hoor, kerst in juli ;-) Enig is ie wel, dit kaartje met pinguïns en rendier. Geniet lekker verder op Tenerife xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nu ook niet zo van de kerst in de zomer. Deze is wel heel grappig. Geniet nog lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, grappig dat contrast, maar het is je goed gelukt, hoor! Ik maak het hele jaar door kerstkaartjes, maar dat kan ook niet anders als je in het DT van 52 Weeks to Christmas zit ;)
    Fijne vakantie nog!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, hij is enig!! Ik moest er spontaan van lachen! Geniet van je vakantie en je journals zijn geweldig! Ik zag ze op FB voorbij komen. Ik vind het kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, die is leuk.Ik moet er ook van lachen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen