vrijdag 27 juli 2018

Cas on Friday #138, tag it


Ik hou ervan...tagjes! Dus de nieuwe challenge bij Cas on Friday vind ik leuk! Gewoon een losse tag, of verwerkt op een kaart. Wie doet er mee?

Hier heb ik een tag gebruikt voor òp de kaart, zo is het meteen een verjaardagskaartje geworden, voor een lieve vriendin. Hopelijk heeft ze ‘m al gehad, wat vandaag is ze jarig!

Voor meer ideeën of inspiratie kun je altijd even kijken op ons blog. En uiteraard vinden we het super als we veel inzendingen hebben, heel gezellig.

Fijne dag, en nog ff volhouden met deze temperaturen!! X


8 opmerkingen:

  1. Leuke challenge en mooi voorbeeldkaartje! Dat was voor jou geen straf, jij bent koningin van de tagjes ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat terugkerend patroon op tag en kaart. En van het speelse lintje ben ik fan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om deze vrolijk gestempelde tag op een kaart te verwerken Mariken. Een idee dat inspireert :) Je hebt me trouwens al eerder geïnspireerd (met stipjes) en die kaart staat sinds gister op mijn blog ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart/tag is dit. Leuke uitdaging ook. Wil ik meedoen dan is het alweer te laat, de tijd gaat zo snel...
    Geniet van het weer en je vakantie.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze challenge is jou op het lijf geschreven! Je kaartje is dan ook erg leuk. Wat zag ik leuke foto’s voorbij komen van de kleindochters, jullie genieten thuis heerlijk verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, het zou mij niet verbazen als je deze al klaar had liggen. Of de losse tag misschien wel... Erg leuk zo op deze manier. Wie wet doe ik mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk fris kaartje Mariken.
    Ik heb mijn kaartje al gelinkt....hoop dat hij aan de eisen voldoet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje dit! Ik houd van deze tekenstijl!! Voor een tagje draai jij je hand niet meer om natuurlijk, ik zie ze hier regelmatig op je blog voorbij komen, zo leuk.
    Gelukkig was het vandaag wat minder warm, op mijn knutselkamertje is het nu goed te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen