donderdag 9 mei 2019

Spread your wings


Een ‘zomaar’ kaartje, voor als ik er onverwachts één nodig heb. Altijd fijn.
Mijn achtergrond is gemaakt met de gelliplate, Pan Pastels, acrylverf en een stencil. Vervolgens nog wat zwarte details gestempeld, dat geeft meteen meer pit. De vlinder is gekleurd met Derwent inktense potloden. Ik heb deze ooit gehad van de kinderen, en heb ze nog veel te weinig gebruikt. Wat zijn ze tof, beetje water erbij en je hebt gewoon een aquarelinktje. Tekstje erop, ik hou ervan, en klaar.

Vandaag mijn vrije dag, en een drukke. Morgen zijn Hans en ik 12 en 1/2 jaar getrouwd. We gaan lekker samen uit eten en zaterdag vieren we het met kinderen en aanhang, kleinkids, broers en zus met aanhang en kinderen, en lieve vrienden. Dus voor vandaag staan de boodschappen op het programma en alvast het een en ander gereed maken voor het buffet ‘ s avonds. Gezellig!!


11 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi kaartje weer! Prachtig die kleuren en er is weer van alles op te zien.
    Succes vandaag, dat is jou wel toevertrouwd om te organiseren. En wat een fijne gelegenheid, proficiat alvast!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een super mooi kaartje, hele mooie kleurtjes, prachtig ! Jullie hebben een mooie gelegenheid om naar uit te kijken.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje met weer een prachtige achtergrond!! Succes vandaag met alle voorbereidingen en alvast gefeliciteerd!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als de vorige met de lieveheersbeestjes, MOOI!
    gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, veel plezier gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, dat wordt vast een gezellig feestje zaterdag. Je kaartje is weer prachtig en inderdaad altijd handig om op voorraad te hebben. Succes met de voorbereidingen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie achtergrond en het zwarte stempelwerk maakt het nog mooier!
    Alvast proficiat met jullie huwelijksverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer mooi!
    Alvast proficiat en een gezellige dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Mariken,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Ik had al eerder eens bij je rondgekeken....maar nu ben ik er weer hoor!
    Alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag morgen.....veel plezier!
    Bedankt voor al je trouwe berichtjes.
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, dit kaartje! Door het witte krijgt het kaartje een mooi effect. En je vlinders zijn lekker felgekleurd! Hopelijk liggen de meeste druktes inmiddels achter je en kun je morgen lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die vlinder is echt een blikvanger, waar een gave kaart.
    Gefeliciteerd met jullie 12,5 jaar getrouwd.
    Maak er maar een mooi weekend van.
    Het leven moet je vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart weer! Leuke berichten...succes met de voorbereidingen!
    Beetje gek nu ik dit schrijf want ik heb je al gefeliciteerd in je volgende post haha 😂
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen