woensdag 8 oktober 2014

World Cardmaking Day, vervolg 3


Vandaag de laatste kaarten van de workshops, deze vond ik het moeilijkst...zelf maak ik weinig vintage kaarten. Tijdens deze workshop van Carmen heb ik hoofdzakelijk gestempeld. Thuis heb ik 'm afgemaakt, toch in vintage stijl, dat vond ik een hele uitdaging, maar wel erg leuk om eens te doen...
Het model vind ik erg tof, en ook de stempels vind ik prachtig...

Nogmaals dank aan de vier dames met hun geweldige workshops, het was gevarieerd, leuk en gezellig...gewoon een topdag!!



11 opmerkingen:

  1. Ik vind 't knap dat je de kaart toch helemaal in vintagestijl hebt gemaakt. 't Is wel vintage à la Mariken :) Mooi dus. In het echt trouwens mooier dan op de foto.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk en geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Mariken,

    Echt schitterend zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo wat een stijlvolle kaart en erg mooi hoe die openklapt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mariken,

    Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt heel anders wat ik maak maar ik vind ze geweldig ook de andere kaarten hier onder vind ik schitterend.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer zo'n mooie kaart! Dat was vast een erg gezellige dag zaterdag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad iets anders dan dat we gewend zijn, maar wel mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariken,
    deze is ook alweer zo ontzettend leuk! Mooie kleuren en het heeft een beetje een klassieke uitstraling. Prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten , zo heb je met die workshops je voorraad lekker aangevuld.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen