woensdag 29 oktober 2014

Kleurenkaartenteam lichtblauw-donkergrijs

 Hallo,

De maand oktober is alweer voorbij...het is weer tijd voor een kaartje voor het KKT van  Martina.
Deze keer heb ik mijn map gepakt met de SU ideeën die ik ieder maand van Inge ontvang.
Echt superleuk, zo'n abonnement met een voorstel voor een bepaalde stempelset, bijpassend papier en inspiratie. En nu kwam het helemaal prima uit, beetje laat met het maken van mijn kaart, nog een hoop nakijkwerk...etc.
Dus, bij deze mijn kaartje met de prachtige stempelset "Be a Star" en de stars framelits dies.De lay-out van het kaartje is een idee van Inge, met een beetje van mijzelf.

En...ik heb er weer een kerstkaartje bij!!

Natuurlijk ben ik benieuwd naar wat jullie deze keer gemaakt hebben, ik hop heel gauw langs!
Fijne dag, gr-x-jes, Mariken




30 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuk kaartje. Je kaartje is echt schitterend. Vind die kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kerstkaartje Mariken....zo mooi samengesteld met deze kleurtjes...TOP!!!

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart, leuk dat label en de sterren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Mariken,

    Goed gemaakt! En weeral een kerstkaart er bij!!
    Blogger heeft kuren gehad, mijn deelname is niet bij Martina terecht gekomen. Vond de kleurkeuze heel fijn, en heb ook meegedaan, al staat mijn naam niet bij de deelnemers, dus kom maar langs hé!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Heerlijk zo'n map met voorbeelden :) De sterren zijn wel heel erg gaaf, moet ze snel zelf ook gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    erg mooi zo met al die verschillende sterren erop, dus supergeslaagde kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk gedaan en de tekst is super. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Hele zachte kleurcombinatie, dat maakt het fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo, wel anders dan we van jou gewend zijn, maar daardoor ook mooi dat je wat anders doet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kleurencombinatie. De sterren en de label vormen een mooi geheel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariken,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt alleen bij mij komen de kleuren een beetje groen over.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt met de kleuren van KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw....wat een schitterende kaart Mariken....PRACHTIG!
    De sterren zijn zo ontzettend leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mariken,
    Je hebt een superleuke kaart gemaakt in de KKT-kleuren..prachtig
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi geheel zo met die sterren en label.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Mariken
    Wat een gaaf kerstkaartje met deze leuke sterren, toch wel leuk om zoveel verschillende kaartjes in deze kleurtjes te zien.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die kleuren behoren tot mijn favorieten. En met sterren zit je bij mij altijd goed. Wat een supermooie kaart; wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart, heel mooi in deze kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En het is ook nog eens een super mooi kerstkaartje geworden. Prachtig gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart met die sterren! Leuk gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig samengestelde kaart. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, wat werd het een superkaart ! heel erg mooi en geslaagd ! toppie !
    blij met je deelname. Jouw medewerking maakt het kleurenkaartenteam tot een succes, dank je wel. hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart! Mooi gedaan in de kleuren van het KKT!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heey mariken,

    het is een heel mooi kaartje geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooie kaart, Mariken! (loop een dagje achter met reageren, hihi)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig! Ik noem het het scrapcolorIng kaartje, snap je em, giechel! Ik was het helemaal vergeten, maar heb alsnog mijn kaart geplaatst. Sorry voor het ongemak als je al een bezoekje deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ... ben dol op sterren ... maar dat wist je al (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi
    Wat een superleuk kaartje he je gemaakt met de kleuren van KKT.
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen