zondag 5 oktober 2014

World Cardmaking Day


Gisteren zijn Ellen en ik naar Delft geweest, om vier workshops van SU te volgen bij Inge, Diana, Janneke en Carmen, ter gelegenheid van de World Cardmaking Day. Het was onwijs leuk en hartstikke hard werken!!

Het laatste project was bij Inge, deze heb ik, met zweet op mijn rug, afgekregen, ziehier het resultaat. Een prachtige gift-card, met een tag waarin een cadeaupasje in kan. Het papier met de bloemen is zelf gestempeld met stempels die je in 2 keer moet stempelen, zo gaaf!!
De rest van de projecten ga ik zo verder met afwerken, ik heb dus nog huiswerk...

Het was een ontzettende gezellige dag!  Zo leuk om mensen te ontmoeten die je van het bloggen kent, maar nog nooit in levende lijve hebt gezien, Janneke (we zitten allebei in het DT van CAS on Sunday), Carmen en Diana, en natuurlijk Inge. En "oude bekenden", Sandra en Cornelie, hartstikke tof om iedereen gesproken te hebben!

Als ik mijn huiswerk af heb, zal ik het showen...dat komt vast in de komende dagen voorbij.

Fijne zondag, en ik ga aan de scrap...



12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk....en jullie dag zal zeker wel gezellig zijn geweest....ondanks dat je hard moest werken!

    Groetjes en ook jij een fijne zondag
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had op het blog van Ellen al gelezen dat jullie samen naar een workshop zouden gaan...wat een mooie kaart heb je daar gemaakt Mariken... ik ben wel benieuwd naar de andere....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, zeg! Ik ben ook naar Delft geweest en wat blijkt nu: ik zat in het zelfde groepje als jij en ik had helemaal niet in de gaten dat je mijn teammaatje van CAS on Sunday was. Ja, het was zeker een hele leuke dag en we hebben inderdaad hard gewerkt. Liefs, Wilma
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ook ik ben met mijn huiswerk bezig geweest vandaag! Helemaal niet erg om te doen zulk huiswerk ;) Deze giftcard is gaaf, die gestempelde bloemen zijn echt bijzonder. Mijn huiswerk komt binnenkort natuurlijk op mijn blog. Het was weer een super dag!
    Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Mariken,

    Nou dat ziet er echt heel erg gaaf uit,
    mooi gemaakt hoor ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie giftcard heb je gemaakt! Leuk zo'n dag met veel workshops en dan ook nog huiswerk waar je graag aan gaat zitten werken.
    Super!
    Ik ben benieuwd wat je ons nog meer gaat showen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie giftcard...en altijd leuk om met meerdere mensen te freubelen.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gaaf uit, zeg!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij willen graag jullie huiswek 'controleren' ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt erg leuk, zo'n dag! Die bloemenstempel vind ik erg mooi! Veel plezier met de rest van je huiswerk, we zien het wel verschijnen op je blog! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb met bewondering alle kaarten bekeken Mariken, wat hebben jullie mooie dingen gemaakt, dit stempelwerk vind ik echt geweldig! Leuk zeg om allerlei medebloggers te ontmoeten. Ik wou er ook graag heen gaan, maar niemand gevonden die mee kon gaan. Misschien komt het volgend jaar wel weer? Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen