vrijdag 24 oktober 2014

Autumn Scrap Swap 2



Nummertje 2 in de reeks van de Autumn Scrap swap van Ellen en mij. Weer aan de hand van een sketch, ik heb hem zelf uitgezocht, en vond het nog lastige ook...
Deze keer heb ik gekozen voor roze in de hoofdrol, ik denk niet dat Ellen dat heeft...ze is, denk ik, niet zo dol op deze kleur. Wie weet, ik ben benieuwd, ga je even mee kijken bij haar?

Op dit moment geniet ik nog van de herfstvakantie. Hans en ik zijn een paar dagen naar Zuid-Limburg geweest, helaas was hij niet echt in orde en nu ligt hij ziek in bed, jammer...

Vandaag ga ik met Lot naar den Bosch, ons vakantie uitje wat we nog steeds graag samen ondernemen. Ff shoppen, latte drinken en een broodje eten op het terras, gezellig!!

Jullie ook een fijne dag!


11 opmerkingen:

  1. Hahaha, ja geen roze bij mij in de hoofdrol, maar wel een klein beetje ;) Nou ja, meer roze-rood is dat. Wel allebei het gave kraft houtnerf papier gebruikt! Het is een prachtig pakket om mee te werken en ik vond het een prima schets. Geniet van het dagje Den Bosch samen met Lot en ik hoop dat Hans snel weer opknapt.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja, jij had gelijk. Ellen heeft voor stoere kleuren gekozen. Eigenlijk ben ik niet zo van het zwart, maar vond het op haar kaart super gaaf!
    En van jouw kaart ben ik ook zeer zeker gecharmeerd! Het felle roze is geweldig!
    Geniet van je dagje shoppen met Lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer als er iemand ziek wordt als je er even lekker tussenuit bent. Maar helaas heb je dat niet altijd voor het zeggen.
    Je kaartje is leuk. De vlinder en het woord Day springen er lekker uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Mariken! Jammer dat jullie Limburgse vakantie zo eindigde, wens Hans enorm veel beterschap!! Groetjes aan Lot en een fijne dag samen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat een leuke en vrolijke kaart ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje weer Mariken! Denk inderdaad niet dat Ellen roze gebruikt ;)
    Hoop dat Hans weer gauw opknapt en geniet van je dagje met Lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariken,
    enige kaart! Die van Ellen heb ik ook al bekeken en die is ook gaaf! Je vakantie zit er weer op. Wat gaat dat snel he? Jammer dat Hans nu ziek is. Hopelijk knapt hij snel op. En gezellig met lot een dagje weg! Dat is het heerlijke van vakantie!
    Goed weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Mariken...en beterschap met je mannetje....hopelijk heb je vandaag een leuke dag gehad in Den Bosch...


    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mariken,

    Wat een leuke kaart is dit weer je kaart hier onder met die veertjes vind ik ook super mooi!!
    Ik hoop dat je toch nog wel een leuke vakantie hebt gehad ondanks dat je man niet zo lekker was en dat je dagje met Lot het dan een beetje goed gemaakt hebt en dat jullie lekker genoten hebben.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb jij gemaakt, ik heb die van Ellen zojuist ook al bewonderd, wat zijn ze anders, leuk om zo het verschil te zien.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen