vrijdag 3 oktober 2014

Autumn Scrap Swap 1


Goeiemorgen,

De tweede serie swaps van Ellen en van mij. Het eerste pakket, wat ik van Ellen heb gehad, was zo goed bevallen, dat we er nog even mee doorgaan. Nu ben  ik aan de beurt om wat spullen bij elkaar te verzamelen, en heb gekozen voor het papier van Pebbles, met bijbehorende stickers, chevron die's en embelishments.
We gaan hier drie kaarten mee maken, de volgende keer is over 3 weken, 24 oktober.

Het kaartje is voor mijn zusje, Loet is volgende week woensdag jarig. En daarbij heb ik het nieuwe boek "Haken en Kleur", Feest gekocht. Zo, nu nog een gezellig pakje ervan maken...en op de post...

Morgen gaan Ellen en ik op pad, deze keer naar Delft, naar de World Card Making Event. Ik ben erg benieuwd wat we daar gaan doen...

Fijn weekend alvast!!



10 opmerkingen:

  1. Jouw zus ontvangt wel een heel leuk cadeau! Wat heb je die kaart toch weer mooi gemaakt! Mooi met de gouden vlinder. Leuk om te zien dat Ellen ook de bloemenrand met een blauw vlak heeft gecombineerd. Jullie zijn niet voor niets vriendinnen (-:
    Heel veel plezier morgen in Delft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf is jouw eerste ASS-kaartje geworden! Geweldig met die vlinder erop. En ja, die bloemenrand :) Ook de achtergrondkleur lijkt veel op elkaar. Toch wel twee hele verschillende kaartjes. Loet heeft geluk: ze krijgt de kaart en een heel tof boek! Leuk cadeau. Ik had trouwens ook heel veel geluk, want het herfstpakket dat jij hebt samengesteld is echt super. En wat is het veel! Daar kunnen we wel tig keer mee swappen in plaats van drie keer ;)
    Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom zojuist van Ellen en heb haar prachtig kaartje bewonderd, maar die van jou is ook GEWELDIG hoor Mariken toch weer wel heel anders maar fantastische kleurtjes zijn het.....
    een super leuk idee dat swappen met Ellen..
    veel plezier morgen in Delft

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh wat een leuk cadeau voor je jarige zus zal ze zeker heel blij van worden en verder een hele gezellige dag met wat je gaat doen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze kaart is super leuk Mariken...ik heb net bij Ellen gekeken....ook leuk!
    Maar wat gaaf dat jullie door blijven geen met swappen!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker strak kaartje heb je voor Loet gemaakt! Heel mooi. Leuk zo'n swap met elkaar he?
    Ik ga zo nog even bij Ellen kijken. Veel plezier morgen! Ben ook benieuwd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je aan het swappen bent met Ellen, mooi strak kaartje is dit!! Ik ga even bij Ellen kijken..............

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en gaaf boek voor Loet! Fijne dag gehad gisteren? Vandaag nog maar eentje dan ;) Tot morgen, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een heerlijk vrolijk kaartje van gemaakt. Eenvoudig, strak, en niet te veel poespas. SUPER.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen