zondag 26 oktober 2014

CAS on Sunday # 45 , One layer wonder



Eens even helemaal wat anders deze keer voor Cas on Sunday.
De uitdaging is: maak een one layer card, je mag maar een laag gebruiken. Best moeilijk, ik merk dat ik graag werk met meer laagjes.
Ik ben aan de slag gegaan met de prachtige bloemenstempel van SU, witte embossingpoeder en distressinkt. Erg leuk om te doen, beetje experimenteren, en eens op een andere toer...

Nemen jullie een kijkje op het blog om te kijken naar de mooie voorbeelden, en wie weet, gaat het wel kriebelen en krijg je zin om mee te doen!!

Gezellige zondag!!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig Mariken....en ook je vorige kaart is super! Ik heb bij Ellen ook pas vandaag gekeken...ook leuk.

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had 'm gisteren stiekem al bewonderd ;) Echt een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is erg mooi! Gaaf,, Mariken!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou er van hoor Mariken! Super mooi deze eenvoud! Goed geslaagd zou ik zo zeggen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful card. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Totally stunning saw you card on the Cas on Sunday challenge and wanted to say I LOVE IT! xx

    BeantwoordenVerwijderen