zondag 9 december 2018

Merry christmas


Goeiemorgen!

Door Suzanne, een collega van mij, ben ik schandalig verwend met een heleboel alcoholinktjes. Ik had er wel eens naar gekeken, maar ze zijn best duur en ik heb al zoveel spullen. Maar jeetje, wat is dit gaaf zeg! Ik heb volop geexperimenteerd en heel veel “aah” en “ooh” geroepen. Hans heeft ook zitten kijken, het woord alcohol trok hem wel :) De kleuren zijn zo mooi, diep en sprankelend, het is echt gaaf. Dit zijn dus niet de laaste kaartjes die ik laat zien met dit wonderbaarlijke spul!

Geniet van de zondag!



10 opmerkingen:

  1. Gaaf!! Mooi cadeau van Suzanne, wij hebben met Willy Duit gewerkt met de alcoholinktjes, tof spul inderdaad.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer leuk nieuw speelgoed voor mooie achtergrondjes! Prachtige kerstkaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, tof spul hè? Mooi ijzig achtergrondje maakte je voor deze kaart! Gaaf die rode neusjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, Hans en alcohol ;-) Maar ik heb het gezien, ‘t is echt wonderbaarlijk. En erg gaaf!!! Heel mooi kaartje dit. Rode neusjes en idem touwtje zijn leuke accenten, zeker bij dat mooie blauw. Fijne dag nog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....dat ziet er GAAF uit Mariken!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist wel dat jij te gekke kaartjes zou maken met deze inkten! Echt supermooi!! Enne.. als Hans een blauwe tong heeft dan weet je waar het van komt hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zitten hier te gieren van het lachen! Ik heb beelden, van een likkende Hans aan mijn kaarten!😂

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!! Mooie achtergrondjes heb je gemaakt met je nieuwe inktjes. Deze lieve rendiertjes maken het een heel mooie geheel!
    Ook je kerstkaarten uit je vorige post zorgen stuk voor stuk voor een glimlach.
    En heb je al gezien dat je hebt gewonnen bij DCL met je cadeaukaartjes? Gefeliciteerd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!!! Super mooie achtergrond heb je gemaakt voor je hertjes!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, ik schreef het al op Instagram, ik ben een beetje jaloers op jouw achtergrondjes. Zo mooi krijg ik ze niet.... ik ben dus toch nog steeds benieuwd hoe jij dat doet :-) Heeft Hans inmiddels door dat er betere flessen alcohol te vinden zijn? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen