donderdag 15 november 2018

Mix and Match #28


Mix&Match tijd, met Ellen, Inge, San en Inge B. Het pakketje mocht ik samenstellen, een beetje winters en kersterig, en toch vrolijk. Bij Doeading had ik stempeltjes met pinguins van Gummiapan besteld, maar ze hadden er maar 4, en allemaal verschillend. Géén voor mij, maar ik heb me wel aan de pinguin-code gehouden...
ingepakt...

en uitgepakt...
 

Nou, gauw naar mijn M&M-maatjes, ik ben héél benieuwd! Ga je mee kijken?
Dank je wel voor je bezoekje, tot morgen met een nieuwe challenge van Cas on Friday.


10 opmerkingen:

  1. Superleuk pakketje weer Mariken, en wat een schattig kaartje! Die pinguïns zijn ook te schattig he ^_^ Nogmaals dank je wel! Fijne Donderdag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje. Weer eens andere kleurtjes. Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje Mariken! Het was een heel gaaf pakketje! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een leuk pakketje bedacht! Leuk dat je kaartje in een iets andere stijl is dan ik van je gewend ben. En wat zijn die pinguïns van MFT leuk, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je dat leuke M&M pakketje gemaakt Mariken...Ik ben ook benieuwd wat je maatjes ervan gemaakt hebben ...maar die kom ik vast nog wel tegen vandaag


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig, wel een pinguïn ;-) Dit is ook echt een leukerd. Kaartje trouwens ook. Mooi zoals je met het designpapier een achtergrondje hebt gemaakt voor de pinguïn. Het was een gaaf pakketje.
    Fijn dat we vanmiddag weer even hebben kunnen bijkletsen. Was hard nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh wat gaaf Mariken,

    Ik zit nog te wachten op deze pinguïn, was al verkocht😂
    maar wat in het vat zit verzuurd niet hihi

    Fijne avond Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een blije pinguin. Heeft zeker al kerstvakantie ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pakketje heb je samen gesteld! Het tagje wat je hier laat zien heb ik ook als stans en het is echt een favorietje van me. Je pinguin is superschattig en zo leuk met het roze en frisse groen samen!

    BeantwoordenVerwijderen