dinsdag 13 november 2018

Autumn Scrap #3


Goeiemorgen!

Gezellig dat je even komt kijken bij het derde deel van de Autumn Scrap Swap van Ellen en mij. De opdracht voor deze keer is: gebruik het stencil, en natuurlijk een stempeltje, dat is verplicht.
Als ik met stencils werk, kan ik meestal niet ophouden. Ik hou van de kleurverlopen. Bij de bovenste twee heb ik de stencils be-inkt met distres oxide, natgespoten en afgedrukt. Daarna heb ik met een kwast de witte delen gekleurd. Het lijkt wel een beetje batik...

Hieronder omgekeerd, het stencil op het papier gelegd en ingesmeerd met verschillende kleuren inkt. De Hello is bij alle kaartjes ingelegd, lekker puzzelen! Tot slot een tekstje erbij en met foam opgeplakt.


Tja, en dan houd je nog van die mooie ‘Hello’tjes’ over, goed voor een paar tagjes.
Ga je even mee bij Ellen kijken?






10 opmerkingen:

  1. Inderdaad totaal anders deze keer! Leuk hoor, al die gekleurde stencil-achtergrondjes bij jou. Je bent helemaal los gegaan, das duidelijk. Zelfs de tagjes ontbreken niet ;-) Die hello-stans is echt een toffe. Werk ze en tot gauw xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke resultaten met de verschillende technieken, Mariken. De bovenste 2 lijken idd gebatikt. En tagjes zijn nooit weg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Mariken,

    Kom net bij Ellen vandaan, heel andere type kaart. Wat zijn jou kaartjes en labels vrolijk en kleurrijk. Vind het leuk om zien hoe divers jullie de dingen maken met de zelfde ingrediënten.

    Fijne dag Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heb je in korte tijd zeven creaties! Dat schiet lekker op! Door het wit op de tweede serie kaarten knallen de kleuren er lekker uit. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en kleurrijke kaarten ! Ik vind het ook steeds zo tof dat je de overgebleven tekstjes ook meteen gebruikt ! Dat is echt zo'n goed idee!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat doe je goed: mooie serie kaartjes en labels!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan Mariken....zo heb je weer en mooi voorraadje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello hello, dit is leuke vrolijke en kleurrijke post. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariken,
    wat een mooie kaartjes. Zo fleurig en zo anders dan hoe Ellen het stencil heeft gebruikt. Leuk te zien dat je met dezelfde materialen zulke verschillende kaartjes kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik loop behoorlijk achter hier geloof ik, zoveel mooie blogposts. Wat is dit een prachtige serie ook, heel mooie achtergronden.

    BeantwoordenVerwijderen