donderdag 8 november 2018

Birthday wishes


Mijn vrije dag vandaag...eerst boodschappen gedaan en wat klusjes, koffie gedronken met Hans, en lekker m'n kamertje in. Ik had al zo'n vermoeden dat ik gisteren niet m'n laatste scrapling zou maken. Hartstikke tof om te doen, en ik had nog een paar kaartjes nodig.

Morgenavond gaan we naar Utrecht. Astrid, de schoonmoeder van Aad wordt 60 en voor haar wilde ik een kaartje met cadeautje maken. Een verwenpakketje, met de Flow en mijn lievelings foam van Therme, zalig!
 Fijne dag verder, en geniet nog een beetje van het mooie weer! Wat wordt ik daar blij van!


13 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuk kaartje (scrapling) Mariken...zo lief dat slakje, en ik vind de slingers zo gaaf...
    je kaartje van de vorige blogpost was ook heel leuk...

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een superleuk verwenpakketje en wat een leuke scrapling (die van gisteren was ook een schatje).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof verwenpakketje, handig om die scraplings als labelkaartjes te gebruiken. In een enveloppe zitten die anders maar te zwemmen...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Dat kwastje ook zo leuk, maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje voor je verwenpakketje Mariken...daar kan je mee voor de dag komen...TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestelijk kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heel leuk zo'n formaat kaartje! Heel mooi!
    Superleuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk! Lijkt me een heerlijk pakketje om te krijgen...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe snoezig deze scrapling! En dat kwastje... zo leuk!! Een heel lief verwenpakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof om dat kwastje uit de stempelset terug te laten komen aan je twine. Creatief bedacht om alleen in het midden iets te stempelen. Echt een leuke maat, die scraplings!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo'n leuke scrapling bij jou. Heel gaaf! EN jij bent en kei in die verwenpakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekker verwenpakketje met prachtig scraplin kaartje Mariken. Ik heb nog even teruggekeken bij je en zag dat Britt ook alweer 3 jaar is geworden....het gaat snel!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, wat een leuk pakketje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen