woensdag 7 november 2018

Fijne feestdagen


 Hallo,

Een avondblogpost deze keer.
Omdat we op school een verkort rooster hebben vanwege de rapportvergaderingen ( die ik gisteren allemaal op één dag had), was ik wat vroeger thuis. Ik had de challenge bij Dutch Card Lovers gezien en die vond ik erg leuk! Maak een scrapling kaartje voor kerst in je eigen stijl. Een scrapling is een smalle kaart, je maakt deze van een afsnijdsel van een A4 dubbelgevouwen karton, dus het gedeelte dat je overhoudt als je een kaart ervan snijdt. Ik hou van zo'n model, echt heel erg gaaf.

Mijn hertje van Gummiapan, gekocht op de KreaDoe, heb ik gebruikt. Een achtergrond gemaakt met Distress oxides, dennenboompjes be-inkt met verschillende kleuren groen, wat water erop gespoten en afdrukken maar. Wat witte sneeuw getekend met een witte gelpen op de takken. Sterretjes van Cats on Appletrees in de lucht en een tekstje aan de onderkant. Tot slot baker's twine aan de bovenkant van de kaart geknoopt. Klaar is m'n scrapling. De eerste en zeker weten niet de laatste!

Fijne avond, Hans en ik gaan zo weer een aflevering van "La casa de papel" kijken, gezellig!


15 opmerkingen:

  1. Ahh wat en leukerdje is het geworden. Dat hertje/rendiertje is enig! EN de serie krgen wij van mijn vriendin dor als zeker de moeite waard. Dus die gaan wij ook opzoeken om samen te kijken. Inderdaad gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, Mariken! Mooi boompje en wat een lief hertje! Gaaf is je scrapling en zeker in jouw stijl! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij schudt de kaartjes ook uit je mouw zeg. De hele dag gewerkt en even in no time een kaartje maken, gaaf hoor.
    Schattig kaartje geworden. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!! Wat een enig hertje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig scrapling-kaartje, erg mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mega leuk kaartje heb je voor deze uitdaging gemaakt. Dat hertje is bijzonder schattig en wat een mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig hertje en wat heb je er een mooi plaatje van gemaakt, echt gaaf!
    En ja, la Casa... spannend!! Wij hebben de serie in Frankrijk gekeken, met een kaasje, wijntje en samen met de kinderen op elkaar gepropt achter de I-pad.. geweldige serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief hertje! Een leuk kaartformaat om mee te werken, he?! Het kleine stukje Toine maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige achtergrond en je perfect gekleurde hertje maakt het helemaal af, superrr mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat is die lief, en ja een leuk model om te maken. Als ik tijd heb? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi! ongelooflijk hoeveel je toch nog op zo'n klein kaartje krijgt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een cutie!! Hij is al gereserveerd zag ik op Instagram ;-) En ik kan het begrijpen, is ook erg leuk! Even kijken tot wanneer de challenge loopt, inderdaad leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke scrapling! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen