vrijdag 22 december 2017

Kersttractatie..





Mijn kerstracttaties, voor de kinderen van mijn mentorklas. Voor allemaal een kerstkrans met een tagje met m’n lievelingsbeestjes erop. Een paar fijne collega’s nemen het kerstontbijt voor hun rekening. En een paar leerlingen hebben ook zelf nog wat lekkers gemaakt, dus het zal zeker gezellig worden.


Morgen ga ik samen met Ellen een workshop volgen bij Elke. Dat was ff een complete verrassing, want ik was onze date echt helemaal vergeten. Dat krijg je als je iets niet opschrijft...Geeft niets, onverwachts heel erg gezellig om de vakantie zo samen te beginnen.

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. leuke kado-ideetjes!
    Veel plezier bij Elke morgen, ik ga woensdag!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je tagjes geweldig leuk!
    Dat is zeker een leuk begin van je vakantie!
    Geniet ervan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige tagjes en kadootjes...
    Wat maak jij het ook leuk op school voor de kids...geweldig hoe je dat doet.
    Veel gezelligheid en plezier morgen...

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof voor je klas! Ik ben op weg naar Margo en dan wandelen we samen naar Elke en dan gaat zij weer werken en ik ga de jongens van school halen.
    De dames hebben een halve dag.
    eindelijk vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super uit! Fijne vakantie, Mariken, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke traktatie! Bedankt voor je lieve videobericht, was hartverwarmend al die collega's en leerlingen met hun complimentjes.
    Heel veel plezier morgen bij Elke met Ellen!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die zwarte diertjes met dat beetje kleur! Heel mooie pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze traktatie !!!!
    Fijne vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke tags!! Ik vraag me af hoe je die dieren zo mooi op elkaar stapelt. Lijkt me moeilijk met houten stempeltjes want je ziet niet goed wat je doet. Het klopt allemaal precies. Knap hoor. Fijne dagen! Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige tagjes! Die leerlingen van jou die boffen maar!! Veel plezier op de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw traktaties voor de kids van 2G2 zien er superleuk uit! Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om je klas zo te verrassen, dat zullen ze zeker waarderen. Leuk zo'n gezellige workshop dagje samen met Ellen. Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen