dinsdag 19 december 2017

Autumn Scrap Swap #5


De laatste ASS van Ellen en mij...we gaan zoetjesaan richting winter!
Dit vond ik dus een geweldige vondst, op Pinterest zag ik dat je met de Scandinavian Prints van Neat & Tangled ook ijsmutsjes kunt maken...hoe leuk zeg! Dus...een winters kaartje, en zelfs nog één die ik als winter/kerstpost kan versturen!

Gisteren zijn Lot en ik 's middags nog even naar Breda geweest. er is een nieuwe winkel van Sostrene Grene, kennen jullie die? Echt veel leuke (hebbe)dingen, maar ook wel het één en ander aan tagjes, inpak-dingetjes, kaartjes, doosjes...een erg gezellige winkel dus. Daarna hebben we nog wat kesrtpost verzorgd, onder het genot van een latte.

Terug naar mijn ASS, ga je mee kijken wat Ellen gemaakt heeft? Ben benieuwd...


18 opmerkingen:

  1. Superorigineel om de prachtige bloemen tot hippe mutsen om te toveren!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The row of colourful hats is pretty and cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw kaartje is prachtig Mariken....ik kom net bij Ellen vandaan. Gezellig samen met Lot naar Breda.
    Ik was er laatst met een vriendin en kwam de leuke Tiger winkel tegen.....daar hebben ze ook leuke hebbedingetjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! Ik ken de winkel niet, maar ik houdt er wel van zo te horen ;).

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhh wat is ie leuk met die mutsen erop! Echt een vondst dit. Gezellig, shoppen bij Sostrene Grene. Kan me niet voorstellen dat jullie daar weg zijn gegaan zonder iets te kopen, hihi. Pakket is in de maak. Voorlopig nog vooral geestelijk. Wat is dat toch lastig, keuzes maken ;-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, creatief zo met de mutsjes :). Sostrene Grene is inderdaad een erg leuk winkeltje! Altijd knap als men daar zonder iets te kopen doorheen kan lopen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gemaakt, grappig die mutsjes! En toffe tekst ook! Ja, Sostrene Grene is een gezellige winkel, in Den Bosch 1 van mijn favorieten...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaart, geweldig leuk gedaan om er mutsjes van te maken!!
    Komen net bij Ellen vandaan. Wat een verschil qua kaartjes, maar allebei zo gaaf.
    Leuk zo'n gezellig dagje samen met Lot.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker winters kaartje!
    Moet weer eens snel naar Breda...heb wel van Sostrene Grene gehoord, maar er dus nog niet geweest.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoer effect, bloemetjes als mutsen. Heel tof!
    Thom en ik zijn zondag ook nog even naar die winkel geweest. Niet veel gekocht alleen kaarsen maar zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee; het is een heel toffe kaart geworden. Mooie "winter-stans" !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke mutsjes, ze passen perfect bij het mooie woord winter. Prachtig kaartje.
    Super bedankt voor je mooie kerstkaartje, ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit kerstkaartje mariken, zo leuk met die wintermutsjes....
    en leuk zo ff de sfeer proeven in Breda samen met Lot...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hah, wat leuk dat je er ook mutsjes mee kan maken. Daar zou ik zelf nou nooit opgekomen zijn! Wat dat betreft is Pinterest een handig hulpmiddel. Het woord heb je ook prachtig gedaan. Nog even en we hebben kerstvakantie. Zie jij er ook al zo naar uit?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniaal deze mutsjes! Echt een prachtig winter's kaartje!! En gezellig shoppen bij Sostrene Grene. Er zit er ook één in den Bosch en Eindhoven, heerlijk snuffelen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniaal!! Ook al is het dan niet je eigen idee, je uitwerking is super. En zoals het spreekwoord zegt: beter goed gejat dan slecht gekopieerd (toch?)
    Lieve groet en dank voor je kerstkaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk! Ik heb er deze week een paar gemist, dus ik kijk nog even verder. ☺

    BeantwoordenVerwijderen