vrijdag 16 november 2018

Cas on Friday #146 - use washi-tape on your card



Jaaa, dit is ècht leuk om te doen, de nieuwe challenge van Cas on Friday! Ik heb me in ieder geval goed geamuseerd...de opdracht is: gebruik washi-tape op je kaart. 

Voor deze kaartjes heb ik hele smalle, felgekleurde tape-jes gebruikt. Netjes naast elkaar geplakt, en, zoals ik meestal doe, alles gebruikt. Het voorste kaartje is echt clean and simple, de achterste minder, maar ik wil ‘m wel ff laten zien. Bij het voorste kaartje heb ik op de basiskaart ook strookjes geplakt, allemaal anders. De witte kaart met de ingelegde ‘hugs’ is verhoogd opgeplakt. Nog een klein tekstje erbij, en klaar!

Doe je mee? Dit is echt een aanrader! Voor ideeën klik even op de link hierboven en neem gezellig een kijkje op het blog van Cas on Friday.

Fijn weekend alvast!



8 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een vrolijke kaart en mooi gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk en vrolijk!!

    fijn weekend liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om het zo te doen en juist te kiezen voor tapejes die qua kleur en patroon zo verschillend zijn. En je hebt gelijk twee kaartjes! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat leuk gedaan Mariken!
    Ik ga meedoen hoor!
    Je vorig kaartje met de pinguin is ook een leukerd.
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, wat een gezellige kaartjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee dit!! Ik zag de challenge bij Rhodé al voorbij komen en moet met enige schaamte bekennen dat ik mijn (volle bak) washi voornamelijk gebruik om er enveloppen mee dicht te plakken... Goede uitdaging dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Toffe opdracht.
    Ik moet ook nog eens met mijn tapejes aan de slag, maar op het moment heb ik echt naaikriebels. X

    BeantwoordenVerwijderen