maandag 19 februari 2018

Welkom Nina


Dit lieve girafje en bijpassende kaartje heb ik gemaakt op aanvraag van Thom. Een kraamcadeautje voor de achterburen...Dit was even een spoedklus, want hij appte op maandag dat hij het pakje donderdag nodig had. Maar goed, in de vakantie lukt dat wel...

 

Vanmiddag gaan Thom en ik naar Tilburg, zijn trouwpak passen. Op tijd, want Thom en Larissa trouwen in augustus. Dus...niet teveel eten, en niet te hard trainen in de sportschool... 


En dan is mijn voorjaarsvakantie alweer voorbij...Morgen weer naar school en dan is het een lange tijd tot de meivakantie...

18 opmerkingen:

  1. Oh wat enig Mariken! En dat je dat zo snel kunt... Het ziet er zo lief uit, mooi in roze en grijs.
    jullie moeten zeker een hele ruk tot de meivakantie! Nog wel een lang weekend met Pasen, maar dat is het dan ook. Hier begint eind deze week de voorjaarsvakantie, dus dat is iets beter verdeeld.
    Succes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok....trouwpak passen, spannend. Niet te veel eten snap ik...maar niet te veel trainen...moet je dan juist niet extra veel trainen? Je cadeau is echt te gaaf en de bijpassende kaart is gewoon te lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. p.s. en natuurlijk heel veel plezier bij het kopen van het trouwpak! Komt dat ook bij jullie te hangen zodat Larissa het niet ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief dat je dit gemaakt hebt in opdracht van ons. Helaas hebben we het nog niet kunnen geven, ons bezoekje kon niet doorgaan.
    Veel plezier vanmiddag met Thom, gezellig even samen op pad.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer gaaf gedaan Mariken, wat kan jij goed haken meid.En dat doe je er gewoon even tussendoor??? Ik vind je super. En met dat kaartje erbij is het een schitterend geheel, woww.Jammer dat je vakantie al voorbij is. Bij ons begint tie vrijdag a.s. pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg schattig vind ik je girafje en bijpassende kaart, een gaaf cadeautje! Ik haak een roze poppendekentje in de ananassteek, ben nu op de helft. Raak er een beetje aan verslingerd, haha. Heb me dus al verzekerd van een opdracht voor twee sjaals voor Emmy voor komende winter ;) Werk ze weer, inderdaad nog een lange ruk. Wij zijn pas volgende week vrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, lieve spoedklus is dit! Ik ben gek op giraffen en deze twee zijn enig! Veel plezier vandaag samen met Thom, bijzonder om samen op trouwpakkenexcursie te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart en kadootje ! Dat is inderdaad een spoedklusje geweest maar je hebt het gehaald !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er gaaf uit !!!!!
    En dan ook nog een spoedklus !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow dat ziet er weer prachtig uit, leuk om kado te geven!.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een superleuk kraamcadeautje! Zowel het gehaakte girafje als het kaartje! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeeehhh wat een gaaf kraamkado zeg, jij bent van alle markten thuis!En wat leuk een bruiloft in het vooruitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk samen, echt een fantastisch cadeau!
    En gezellig zo samen op pad voor het pak...
    Tot morgen, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar kun je mee aankomen, wat een leuk kraamcadeautje! Erg mooi, dit lieve girafje. En het kaartje erbij is ook al zo lief. Wat zul je genoten hebben van je zoon in pak, leuk hoor die voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een schatje is dit Mariken! En wat knap dat je dat even in een weekje fixt!! Het kaartje is ook prachtig. Die Thom boft maar met zijn moeder, helemaal nu ze ook nog mee gaat shoppen... gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag hem vandaag op pinterest langskomen en ik herkende jou hand meteen. Zo lief! Echt knap weer.
    Ik ben ook aan iets bezig dat deze week af moet! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo schattig! Dat cadeautje en persoonlijke kaartje is vast goed ontvangen.
    Ik heb al eeuwen een haakproject liggen en wil ook nog een muziekspeeldoosje-ster haken, helaas komt het er niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig. Dat moet een knaller geweest zijn !

    BeantwoordenVerwijderen