dinsdag 20 februari 2018

Hi!


Als er één kaart met een olifantje gemaakt is, volgen er meer. Dat kan natuurlijk niet anders, met deze  leuke stempeltjes...

Gisteren zijn Thom en ik naar Tilburg geweest. En...hij is er klaar voor, wat zag de bruidegom in spé er prachtig uit. Meer zeg ik niet...want er zal vast wel iemand meelezen...Gezellig, zo samen op pad. Buiten de “pakkenwinkel” zijn we ook nog even een spijkerbroek en een paar truien voor hem gaan scooren. Dat levert een blije zoon op!

Nu zo weer naar school. Heel raar, maar na een week vakantie moet ik altijd even een drempel over. Dat is zo opgelost, want je zit zo weer in het gareel. Straks vergaderingen en daarna ff met Guusje naar de dierenarts. Ze is een beetje mollig...kijken of ze (ook) aan de lijn moet doen...


12 opmerkingen:

  1. Wat een schatje weer!! De olifantjes zijn inmiddels besteld, misschien liggen ze straks wel in de brievenbus als ik thuis kom. Vind ze zo lief bij jou! Wat leuk, jouw Thom in pak. Reken maar dat er iemand mee leest, niet te veel verklappen ;-) Succes vandaag, wat je zegt, voor je het weet ben je alweer gewend....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer super leuk gemaakt, blijft lief. Ook het gehaakte diertje is
    prachtig, mooi cadeautje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Mariken,

    wat een lief kaartje!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, lief dat zwevend olifantje en mooi achtergrondje!
    Gezellig zo met Thom op pad, mooie momenten.
    Succes zo meteen, komt wel goed ;) En ook succes voor Guusje...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mens wordt meteen vrolijk als hij dit kaartje ziet. Ik kreeg meteen een lach op mijn gezicht!
    Gezellig om samen met Thom te shoppen. Succes op school en ik ben benieuwd wat de dierarts van Guusje zegt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n moeder-zoon dagje ! En leuk dat jij weet wat hij gaat dragen op de grote dag !!!
    Veel succes vandaag !
    Je kaartje is supers ! Dat olifantje is een dropje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, zo samen een trouwpak kopen en dan nog een bonus ook, hij boft maar! ;)
    Ja, dat van die drempel herken ik wel, hier al net zo.
    Guusje nog wat meer rollebollen/rennen met de haar jonge vriendinnetje misschien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke achtergrond. Heel gezellig is dat...een pak kijken. Ramona en ik hadden het geluk dat wij zowel bij Miranda als Peter mee mochten voor een bruidsoutfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoepie dit kaartje! Het olifantje kijkt wel een beetje angstig naar beneden maar ik snap dat wel! Fijn dat jullie goed geslaagd zijn in Tilburg. Toch altijd weer lekker om je kinderen te kunnen verwennen hè! Hoop dat Guusje niet op dieet moet, ik mag onze Nuts ook niets meer toestoppen en geloof me dat is echt heeeel erg moeilijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief olifantje, zeg! Ook jouw kop is er nu af ;-) Went snel hè?! Moet Guus op dieet of is ze niet zo mollig als jij denkt?! Samen met Thom op pad, superleuk natuurlijk. Zo te lezen heb je hem goed verwend en zo hoort het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend en wat leuk dat jij mee mag genieten van tevoren. En ja, hond op dieet. Ik zou het wel snappen, hier krijgen ze dezelfde hoeveelheid voer, maar ik wandel de helft minder met deze kou, brrr. Je kaartje is superleuk. Nu heb ik spijt dat ik dat stencil niet kocht, want ik twijfelde, maar ik had het dus echt leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen