woensdag 21 februari 2018

"Hé daar", en "Hallo"


Goeiemorgen!

Bij DCL is er een hele leuke challenge waar ik graag aan mee wil doen. Een heel mooi kleurenschema...dat kan niets anders dan voorjaarspost worden...Dus op mijn vrije maandag ben ik lekker aan de slag gegaan met Distress inkt. En zoals gewoonlijk kan ik dan niet stoppen...Eerst heb ik kaartjes gemaakt met de gekleurde bloemen en deze ingelegd. Maar dan heb je die leuke witte over. Dus toen weer wat achtergrondjes gemaakt met de ‘smoosh techniek’.
Nou ja, zie hier mijn collectie...en op een geven moment ben ik maar gewoon gestopt! Het leverde wel zeven kaartjes op, dat is nog eens productie hè. Wel allemaal anders, geen eenheidsworst natuurlijk!

Fijne dag, koud maar wel veel zon, lekker!!





17 opmerkingen:

  1. hele leuke reeks fleurige kaartjes! Mooie bloemen met die stiksteekjes!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke serie, altijd handen een paar extra kaarten.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk wat vrolijk allemaal.
    EN 7..hier wordt er eentje lichtelijk jalours....ik weet er niet eens 1 voor elkaar te krijgen, gelukkig heb ik Merit kan ik die een beetje helpen....

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Die bloemen moet ik ook nog eens gebruiken. Haken is gezellig, zo even tussendoor wat toertjes. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. En wat een gezellige en fleurige kaarten zijn het geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super geworden met deze leuke techniek, wat een vrolijke boel hier op je blog! Leuk dat je meedoet, Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige post met al die prachtige bloemetjes! Echt mooi gedaan. Zeven kaartjes, die krijg ik in een maand nog niet af tegenwoordig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke leuke kaarten Mariken, mooie techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kaartjes heb je gemaakt.
    En dan ook nog 7 stuks, hoe doe je dat toch?
    De kleuren zijn erg mooi zo bij elkaar.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha met dit soort kaartjes kun je eindeloos door blijven gaan. Goed dat je gestopt bent, anders had je nu nog gezeten ;-) Leuk en vrolijk zijn ze zeker. Hele bruikbare serie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond zo een prachtig exemplaar zojuist in mijn brievenbus... Wat een leuke verassing!! In het echt nog veel mooier als op de foto. Je werkt zo super netjes en het is ook zo een lief klein formaatje. Ben er superblij mee!! Het is inderdaad geweldig om zomaar post te krijgen, het geeft mijn dag een gouden randje. Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee hallo ;)

    Je hebt de smaakt te pakken, van dit soort kaartjes krijg je een
    big smile op je gezicht. Ik in ieder geval.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk deze kaartjes Mariken, prachtige lenteachtige kleurtjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeven kaartjes! Dat schiet lekker op. Heerlijke, vrolijke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig, in een middagje zomaar 7 kaarten! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig gedaan hoor leuke techniek zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lekkere vrolijke kaarten! Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen