vrijdag 23 februari 2018

Cas on Friday #127, one layer wonder

Hey, goeiemorgen!

De twee weken zijn om, ik heb het dan over een nieuwe challenge bij Cas on Friday. Heel veel deelnemers waren er weer, afgelopen keer. Zo leuk om te zien wat iedereen verzint en maakt. Dat levert altijd nieuwe ideeën op!

Vandaag een verse uitdaging: maak een one-layer kaart, maar één laagje dus. Eigenlijk doe ik dat bijna nooit...waarom eigenlijk niet? Het is hartstikke tof!
Ik heb de “happy kuikentjes” van MFT gekozen, ik vind ze enig, zo lekker bol. En nu is het aan jullie, doen jullie mee? Ja...gezellig!!

Bijna weekend, en wat voor één! Ellen en ik gaan samen een weekendje weg. Eerst gaan we een dagje naar Gent, latte’s drinken, shoppen, uit eten en een filmpje pikken. Dan overnachten in een hotelletje. Zondag gaan we naar Anneke, mijn jaarlijkse verjaardagscadeau aan Ellen. De appeltaart is gebakken en gaat mee voor bij de koffie. We gaan o.l.v. Anneke aan de freubel, ik ben heel benieuwd wat we gaan maken. Dankzij haar heb ik weer een topcadeau voor Ellen, super is dat!
Wordt na het weekend vervolgd...

Geniet ook van jullie weekend, en neem even een kijkje op ons blog van Cas on Friday wat mijn DT maatjes gemaakt hebben.

20 opmerkingen:

  1. Meid, wat geniet je toch van alles, zo leuk om dat allemaal te lezen. En inderdaad een topweekend staat er voor jullie klaar. Heel veel plezier met alles en wat gaaf dat tante post langs kwam. Die kaart is weer toppie, ga ook eens op dat blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart en een mooi blog. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ook stug, rijdend in de auto van school naar huis bedacht ik me dat ik die seagulls ook weleens zou kunnen maskeren. En wat hebben jullie voor challenge?! One layer. Het idee heb ik dus al. Nu nog de tijd vinden om er iets mee te doen, hihi. Jouw feestkuikentjes zijn echt heel leuk. Tekst is ook grappig. Zie het bovenste kuikentje al springend ‘Yay! Yay! Yay!’ roepen. Tot morgen, supergezellig zin xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt inderdaad als een heerlijk gevuld weekend Mariken. Je kaart is een plaatje. Mooi zoals je de lucht gemaakt hebt en die kuikens zijn zeker cute. Fijn weekend ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een erg mooi kaartje, veel plezier het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig kaartje met die kuikentjes. Ze zijn erg lief en doen mij aan het voorjaar denken.
    Heel veel plezier met jullie weekendje weg. Geniet er van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave achtergrond en wat een vrolijke kuikentjes, yah! yah! yah!
    En wat een supergaaf weekend heb je voor de boeg. Geniet ervan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik vind dat zo leuk! Een cadeau aan iemand geven waar je zelf ook wat aan hebt! Hihihihi... Net als onze Guus die oma een lunch aanbod samen met hem ( en opa en mij ;-))
    Je kaartje is enig! maar ja, jij bet ene kei in het bedenken van zo'n lief tafereeltje!
    Heel fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje! Die kuikens zijn grappig. Je hebt echt een leuk weekend voor de boeg: dat wordt vast heel gezellig. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaart! Echt heel knap zo met 1 laag vind ik dag. Ik kan dat echt niet. Veel plezier dit weekend samen met Ellen.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is dit CAS kaartje weer mariken...weer zooooo een schattig stempeltje erop...
    en ik wens jullie een super leuk belgisch weekend toe ...en zie vanzelf wel je creatie langskomen die jullie bij Anneke gemaakt hebben...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart Marike
    En ojee...die stempels, gaat weer
    Pingping kosten ;)

    Geniet van je weekendje weg met Ellen.

    Groetnisfan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat knap en helemaal leuk gedaan. Weer zo`n gave stempel. Heel veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie lucht maakte je en het kaartje is superleuk! Jullie weekend klinkt helemaal top, heel veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd! Die kuikens zijn zo schattig, ik heb ze ook maar nog niet gebruikt... wat een leuk weekend hebben jullie voor de boeg, lekker genieten samen!! Dat komt zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja dat moet je meer doen, een one layer, heel mooi!
    Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben in Gent. Ik kijk al uit naar morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je had er beter 'YAY! YAY! YAY! Weekendje Gent!' Van kunnen maken ha ha. Wat een liefie dit kaartje. Maar inderdaad best een lastige challenge, ben zelf niet zo goed in one-layer kaartjes. Jullie staan er goed voor, ben benieuwd hoe het geweest is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel tof. Leuke opdracht weer!
    Wat een SUPER gezellig weekend. Ik kijk al uit naar al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart, Mariken. En wat n schattige kuikentjes. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen