woensdag 13 december 2017

Workshop Doe@Ding, #2


Goeiemorgen!

Vandaag het vervolg op m’n blogpost van gisteren.
Na de overheerlijke lunch zijn we doorgegaan met het gedeelte wat Angela voor haar rekening nam, twee hele leuke kaarten.

Het kaartje met beer heb ik thuis afgemaakt, en een beetje omgebouwd naar eigen smaak. Beer zit op een wobble, zo’n grappig veertje waardoor Beer kan wiebelen. Alleen het woord ‘wobble’ vind ik al zo leuk...


En hieronder zie je een stoere kaart, met ribbelkarton en twee ontzettende lieve rendiertjes, wat hou ik daarvan. Ze zijn gekleurd met Distress oxide. Mooie, rustige kleuren voor dit kaartje...




Zoals jullie gelezen hebben, Ellen en ik hebben weer een topworkshop achter de rug, op naar de volgende!

Straks ga ik met Thom na mijn werk naar Scheveningen. Hij heeft me uitgenodigd om mee te gaan naar de Lion King, zo lief en gezellig. Eerst samen een hapje eten, en daarna genieten van de musical!!


Fijne dag!

16 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaartjes zijn het geworden!
    Veel plezier bij de Lion King!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaartjes zijn ook al zo leuk! Ik zal eens in de gaten houden wanneer er weer zo'n workshop is, er stond nog niets op de site.... Je wobble beer is goed gevonden, geeft het net wat extra's! En die met de hertjes is ook al zo leuk. Wat lief van Thom, heel veel plezier, leuk uitje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatjes zijn het weer Mariken, en inderdaad die Wobble's zijn zo leuk!!
    Leuke workshop, ik begreep van Ellen dat jullie weer al een nieuwe hebben besproken, gezellig hoor,
    Heel veel plezier vanavond met Thom, wat een leuke verrassing...
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag bij Ellen ook al zoveel leuke dingen die jullie bij de workshop maakten. Deze kaartjes zijn ook zo leuk. En die hertjes: je hebt ze echt prachtig gekleurd. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kom net van bij Ellens blog, de namiddagcrea's zijn ook al zo mooi! Tof hoe je de hertjes gekleurd hebt!
    Veel plezier vanavond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw wobble-beer is echt leuk geworden! En je bruine herten zijn dat ook. Superleuk vanavond met Thom op pad. Lekker eten en naar de musical samen met je jongste zoon. Hoe bijzonder is dat?! Terwijl ik dit typ, zit ik in Den Haag, vlakbij Scheveningen dus. Grappig. Geniet vanavond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, de Lion King! Dat wordt genieten!
    Je kaartjes zijn heel gaaf. Mooie hertjes en leuk hoe jij ze een kleurtje hebt gegeven.
    Wobble....ja, dan moet ik altijd denken aan de serie met Rowan Atkinson...hoe heet het ook weer...het gaat er in elk geval om dat hij in een looopgraaf zit, doet of hij gek wordt, een onderbroek op zijn hoofd doet, twee potloden in zijn neus en dan zegt hij: Wobble! Oh ja... Blackadder.
    Hahaha, dank je voor de associatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt tof ook deze kaartjes!
    Mooi gekleurd en in elkaar gezet.
    Heel gezellig dat ik de volgende keer mee mag naar de workshop. Ik heb er zin in, nu al.
    Heel veel plezier vandaag met Thom. Gezellig samen op pad, geniet ervan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kaartjes, gave kaart met de hertjes en die met de beer is te schattig. Super zo'n gezellige dag bij Doe@Ding.
    Heel veel plezier met Thom bij The Lion King.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoek de verschillen!! Leuk die sterretjes die je uitgestanst hebt achter het beertje! En ja, die wobblers zijn super, ik heb samen met Jolanda ook een zakje gekocht. Kenne we lekker wiebelen! Veel plezier bij de Lion King, de kostuums uit de musical zijn een feestje op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaartjes zijn ook prachtig Mariken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die bruine hertjes! Heel mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé Mariken, dankjewel! je prachtige kaart met de hertjes viel hier vandaag in de brievenbus. Ik ben er helemaal ondersteboven van, ha ha!
    Dankjewel hoor!
    Fijne feestdagen en geniet van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen