vrijdag 21 augustus 2020

CAS on Friday #187 Under the Sea


Goeiemorgen!

Daar zijn we weer, met een nieuwe challenge op het blog van Cas on Friday! De opdracht is UNDER THE SEA. Ik hou van de zee, maar zwemmen erin vind ik iets minder. Ben altijd bang dat er beestjes aan mijn benen zitten... Déze beestjes zijn grappig en leuk, love it!

Wie doet er gezellig mee met deze challenge?Het DT team heeft hele mooie inspiratiekaarten voor jullie gemaakt, kijk even op ons blog even.

Alvast een gezellig weekend! Hans, Guusje en ik zijn er nog twee daagjes tussenuit, met de camper, richting Marken, Edam en Volendam.Nog even genieten van de vrijheid voordat we maandag naar school gaan. Spannend!!

 

9 opmerkingen:

  1. Ben je daarom onderuit gegaan gisteren? Omdat er beestje aan je voet zaten te kriebelen ;-) Geintje. Tof kaartje, zoals altijd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje en ook vrolijke kleurtjes!
    Ik hoef ook niet echt in zee hoor maar kijk er wel graag naar.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er gezellig uit in jouw zee! Zo te lezen bevalt die camper jullie wel. Heerlijk, hoor!
    Je weet trouwens niet wat je mist: zwemmen in de zee is echt geweldig! Zeker als er wat golven zijn. En zolang er geen kwallen zijn, is er geen beest dat interesse in jou heeft, Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke onderwaterdiertjes! Tof kaartje.
    Groetjes en geniet van jullie laatste vakantieweekendje deze zomer.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje voor de challenge als voorbeeld. Ik ga eens kijken wat ik kan verzinnen. En lekker hoor, nog een par dagen weg en genieten van het camperleven. Succes weer met het nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer erg leuk geworden Mariken! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk, vrolijk kaartje! Wat super dat jullie zo genieten met de camper, geniet nog lekker en we zien elkaar maandag weer!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the bright, cheerful colours and that cute stylized seahorse! So fun, great card.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi !
    Even niet gekeken , maar deze is ook weer mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen