donderdag 20 augustus 2020

Summer Scrap Swap 7, #3

Goeiemorgen!

Alweer de derde Summer Scrap Swap van Ellen en mij! Het gaat hard... en ik ging iets tè hard... ik heb nummer 4 al af. Wilde mijn post maken en ontdekte dat we pas bij nummertje 3 waren. Dubbel lol gehad dus!

De opdracht is: gebruik het washi-tape op je kaart. Keuze-stress...ze zijn allemaal zo gaaf...dus hoppa, drie kaartjes rijker.

 

Voorruit, ik ga kijken bij Ellen. Dat blijf ik zo tof vinden, echt leuk om te zien wat er ontstaat met hetzelfde pakket. Dank voor je bezoekje en een fijne (warme) dag!!


 

9 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi allemaal, prachtige kleuren en achtergronden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keuzestress, das niet goed hè?! Maar prima opgelost door gewoon meerdere kaarten te maken ;-) Hele toffe kaarten zijn het. Met het tape niet beneden maar gewoon wat naar boven. Mooie kleurtjes ook. Supergaaf! En wat lees ik, nummer 4 ook al af... daar krijg ik nou stress van... hihihi. Ga heerlijk genieten van nog een klein camperavontuurtje, zo duurt de vakantie lekker lang xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke kaartjes. Erg leuk groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er leuke vrolijke kaartjes van gemaakt Mariken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf. Lekker kleurig en dat tape is geweldig! Geniet nog even van je vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer! Ik ga snel ook bij Ellen kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze lekker fleurig Mariken, heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf gedaan In prachtige kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden, Mariken! En je was dus lekker enthousiast bezig voor jullie Swap. Dan kun je straks wat rustiger aandoen als de scholen weer beginnen. Wellicht heb je dan even wat minder knutseltijd. Maar dan heb je dus al wel je volgende swap- kaartje klaar!

    BeantwoordenVerwijderen