zondag 9 augustus 2020

Stempel op Reis #15


Hey, goeiemorgen!

Ff omschakelen voor mij, van het Mixed media gebeuren naar deze schattige panda's van Mama Elephant!! Nicole heeft deze set op reis gestuurd en het is zeker geen straf om hiermee te werken. Ze zijn leukkk!
We zijn vanaf nu weer met zijn vijven, Danielle reist vanaf nu met ons mee. Hartstikke gezellig!!


Jaja, mijn favoriete scraplings, ik hou ervan! 



Kijk je mee bij Ellen, Nicole, Jolanda en Danielle? Ik ben benieuwd!
Gezellig dat je hier even was, geniet van vandaag, fijne zondag en keep it cool!😎

7 opmerkingen:

  1. Even heel iets anders dan we gewend zijn, maar wel heel leuk deze panda-kaartjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat het even wennen is, maar je bent het niet verleerd! ;) je hebt superleuke scraplings gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snoezige scraplings met deze panda's! Ik zie dat je weer ouderwets aan het knippen bent geweest. Ze zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wel weer even leuk! Schattige stempeltjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw scraplings zijn leuk geworden Mariken!! Even wat anders, leuk hoor! Houden jullie het nog een beetje vol, die hitte? Ik moet morgen weer werken na een weekje vrij, eigenlijk nog geen zin in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè hè, eindelijk tijd om even langs te komen, zonder dat het zweet van m'n lijf gutst ;-) En ook eindelijk mijn stempel-op-reis blogberichtje online gezet. Met behoorlijk wat vertraging, dat wel (bloos bloos). Das zeker even omschakelen, van mixed media naar Mama Elephant panda's. Maar ook hier weet jij wel raad mee. Schattige kaartjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen