dinsdag 1 september 2020

Summer Scrap Swap 7, #4

  

Goeiemorgen! 

Vandaag zijn we toe aan de vierde Summer Scrap Swap van Ellen en mij! Dat was een makkie, omdat ik me vorige keer had vergist, had ik deze leuke opdracht al gemaakt. En... het pakje met de overheerlijke Tony is zelfs nog steeds dicht. Met recht was dit dus een top-uitdaging = de reep verpakken met een leuk kaartje erbij. En niet voortijdig op eten, haha! 

 
Ben benieuwd wat voor gezelligs Ellen gemaakt heeft... kijk je mee?

                                      Dankjewel voor je bezoekje aan ons en een fijne dinsdag!

 


5 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg, jouw met hartjes ingepakte Tony samen met het vrolijke, roze-gele kaartje en bijpassende tag. Om blij van te worden als je zoiets krijgt. Is het echt nog steeds dezelfde reep die ik bij het pakket gedaan had?! Knap hoor, hihi. Fijne dag en tot morgen. Zin in xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een cadeautje om vrolijk van te worden. Prachtige kaart en tag heb je weer gemaakt in mooie kleuren. Knap dat je de reep zo lang hebt kunnen bwaren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij jou ook al zo mooi gedaan, dit cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke match, mooi label en tof die hartjes op het zakje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha leuk detail dat het pakje nog steeds dicht zit...misschien ga je hem zelfs wel cadeau doen nu hij zo mooi ingepakt is. Lijkt me leuk als je de zwart witte verpakking opent en er komt zoiets fleurigs uit! Zou je uit de tag op kunnen maken, maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen