vrijdag 8 mei 2020

Tags met stempels van Rubber Dance


Vandaag ben ik te vinden op het blog van Rubber Dance.
De beschrijving van deze drie tags met deze toffe bloemen kun je daar vinden.
Natuurlijk vind ik het gezellig als je even langs komt op het blog van Rubber Dance.



Dit zijn de stempels die ik gebruikt heb:

https://www.rubberdance.de/big-sheets/mixed-media-marks/#cc-m-product-14348286233

https://www.rubberdance.de/big-sheets/loose-florals-2/#cc-m-product-14277481033

En hier op facebook: Rubber Dance Facebook Lounge
staat een prachtig Mood Board klaar, zeker de moeite om een kijkje te nemen. 


Fijne dag en pas op jezelf!!


10 opmerkingen:

  1. Mooie kleurrijke labels Mariken. Dat vrolijkt een cadeautje nog meer op :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf weer Mariken...heerlijk vrolijk!
    Ik ga ff kijken!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Mariken. De kleuren en de stempels, maar natuurlijk in het bijzonder hoe jij dat verwerkt en combineert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid weer, gaaf al die mooie kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi weer!!
    Ik blijf de kleuren bij jou mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weer een heerlijke kleurexplosie bij jou, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een prachtige kleuren! Super mooi voor aan een cadeautje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, en wat een mooie details. Wat ben je lekker op dreef Mariken!!

    BeantwoordenVerwijderen