vrijdag 15 mei 2020

Mix & Match #43


Hallo, daar zijn we = Ellen, Inge, SanInge B.en ik, met een nieuwe Mix&Match! Ik mocht de sketch uitzoeken. Ik hou van niet teveel toeters en bellen en ik hou van tags. Dus... deze voldoet aan mijn eisen.

Vol spanning kijk ik altijd bij de rest van de Mix & Matchers, zo tof om te zien wat iedereen maakt met dezelfde schets. Kijk je even mee? 
Dank je wel voor je bezoekje voor nu, en over twee uurtjes ben ik er weer met een nieuwe challenge bij Cas on Friday.


3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje, mooie uitwerking van de sketch (die zag ik bij Ellen). Ik kom straks nog even kijken naar je CAS-kaartje...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook blij met jouw eisenpakket ;-) Mooi hoor, jouw fleurige kaart met tag en bloem. Tapeje maakt het af. Trouwens, die with love is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen