dinsdag 26 mei 2020

Spring Scrap Swap #4


Vandaag zijn Ellen en ik er met alweer de vierde en één na laatste Spring Scrap Swap. 
De opdracht is: maak een tag (hou ik van) en washi-tape. en een "must" is uiteraard één van de stempels gebruiken. Die zie je hier volop, zowel op de achtergrond als op de voorgrond.

Alles nog steeds goed met jullie?? Hoop het zo! Volgende week gaat onze school een klein beetje open voor de leerlingen. Helaas ga ik nog niet die kant op. Omdat Hans een hele kwetsbare gezondheid heeft, mogen we daar geen risico lopen op besmetting. Dat vind ik wel jammer, 'mijn' mentorleerlingen zie ik dus ook niet meer. Ik heb ze bijna twee jaar in de klas gehad voor bio en wiskunde, heel wat uurtjes dus. Maar, 't is niet anders...


Ik ga een kijkje nemen bij Ellen, nieuwsgierig wat ze gemaakt heeft!
              Fijne dag en dankjewel voor je bezoekje!


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tags!
    Inderdaad beter voor Hans dat je thuis blijft maar ik snap dat het voor jou niet leuk is. Maar wat je allemaal laat zien op Instagram, kijk je de tijd zeeeeer goed te benutten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe tags! Lekker veel kleur, tapejes (wat zijn ze leuk!) en gave lintjes eraan. Om blij van te worden. Fijne, zonnige dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf weer Mariken! Prachtig al die heerlijke, vrolijke kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, vrolijke tags.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tags! Mooi dat zwart/wit van de stempel op de kleurige achtergrond. Ik kan me voorstellen dat jij in jullie geval geen risico kunt nemen. Moet je nu wel nog vanuit thuis lesgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkheid op jouw tagjes, erg gaaf!
    Jammer dat je jouw klasje niet meer ziet, rare afsluiting van het jaar zo. Ik zie ze ook niet meer, Curiotijd-les ook alleen nog online...
    Maar gezondheid voor alles, al spannend genoeg!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het knalt weer van mijn scherm, zo mooi.
    Wat gebruik jij toch altijd (meestal😊) mooie kleuren.
    Goeie beslissing, dat je niet naar school gaat, juist nu het allemaal wat af lijkt te zwakken moeten we extra voorzichtig blijven, zeker met kwetsbare mensen.
    Blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fleurige tags heb je gemaakt. Mooie stempels zijn het ook.
    EN ja hier gaat het goed, aan deze kant van het land.. Verstandig dat je niet naar school gaat. Wel jammer van je mentorleerlingen, die ken je heel goed en op deze manier afscheid nemen is zeker niet leuk! Maar gezondheid boven alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijke tagjes! Jammer dat je niet naar school kan. Wel heel begrijpelijk. Het zal vast lastig zijn nu het langer duurt. gelukkig heb je via je blog sowieso nog wat contact met mensen!

    BeantwoordenVerwijderen