dinsdag 5 mei 2020

Spring Scrap Swap 6, #3



Vandaag zijn Ellen en ik er met de derde Spring Scrap Swap. We zijn een eindje op weg, de lente in. En volgens mij boffen we met mooi weerde komende dagen. Dat is in ieder geval heerlijk, zeker omdat we nog steeds veel thuis zijn.
De opdracht is: gebruik de stempel met de Quote. Ik heb wat gelliprints gemaakt met de achtergrondstempel van Birgit Koopsen. Dat vind ik eigenlijk al tof genoeg. De 'Quote' erop gestempeld, een washi-tapeje erbij, en klaar! 

Gisteren, na de meivakantie, een dagje gewerkt en geprobeerd de kinderen weer op de rit te krijgen. Al mijn leerlingen uit mijn mentorklas gesproken via videobellen en ff gekletst. Dat vinden ze volgens mij wel gezellig. Het is allemaal wat!

Vandaag weer een mooie en stralende dag, dat is heerlijk! Hoop dat jullie allemaal nog steeds ok zijn!

Wat zou Ellen met haar Quote stempel gedaan hebben? Ik ga even naar haar blog, kijk je mee? Fijne dag en dankjewel voor je bezoekje!



14 opmerkingen:

  1. Super leuk!(al mis ik de bloemen wel een beetje) Met een geweldige tekst. Ik schreef bij Ellen ook al dat het me een beetje doet denken aan de tekst van Pippi Langkous: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan. Ik vind die zo leuk dat ik er zelfs een tas van heb. Gaat altijd mee naar school.
    Succes weer met jullie onderwijs op afstand.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Prachtig de kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig! Die achtergrondjes hebben inderdaad niet meer nodig dan zo’n mooie tekst erop. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al bij Ellen geweest en daar schreef ik, de quote is leuk.
    En het is waar, soms moet je eens iets proberen, ook al is het doodeng!
    De achtergrond is mooi, jij gebruikte "hardere" kleuren, dan Ellen. Bij jou krijg ik meer en zomers gevoel bij de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze 2 kaartjes Mariken...een prachtige achtergrond en zeker de tekststempels zijn super gaaf...ga zodadelijk bij Ellen een kijkje nemen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De prachtige quote springt er echt helemaal uit zo en ik vind je kaartjes super leuk geworden en heel mooi detail je washi tape randje!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Mariken,

    Lekkere felle kleuren en mooie quote, dat washi tapeje ( schrijf ik dat goed..) geeft net dat ietsje meer.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer hoor en je achtergrondjes hebben aan de quote genoeg...top!
    Succes met school weer!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom net bij Ellen vandaan en schreef het daar al, de quote is echt heel tof! En ja, daar hoeft inderdaad verder niet veel bij. Al zijn deze achtergrondjes al schilderijtjes op zich, zeker in combinatie met de contrasterende tape. Gaaf gedaan! Geniet van het zonnetje vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig, deze keer zijn jullie heel eensgezind! De kaarten zouden zo bij elkaar een serie kunnen vormen.
    En ja wat een bof met het weer weer. Morgen kom ik uit de nachtdiensten ben dan tot na het weekend vrij! EN mocht ik onverwacht toch nog wat aan de planning moeten doen, kan dat in de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaartjes met een mooie achtergrond en die quote maakt het helemaal af! We hebben ook heerlijk genoten van de zon vandaag! Succes weer met school en af en toe tussendoor lekker genieten van het mooie weer!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof, zo'n stempel met quote! en met een mooi achtergrondje erbij ben je dan eigenlijk al klaar. Het zal voor de leerlingen vast even wennen zijn om na de meivakantie weer op te starten. Het is, zeker op die leeftijd, nogal wat. Er wordt veel van hen gevraagd en de één zal het beter kunnen dan de ander. Ik ben blij dat wij vanaf volgende week weer met halve groepen aan de slag kunnen. Wel een heel geregel, hoor! Vooral het halen en brengen is ingewikkeld. Maar we zullen er onze draai wel in vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tof met die mooie tekststempel!
    succes met jullie heropstart volgende week!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen