vrijdag 5 juli 2019

Have a good day!

 Goeiemorgen!

Een kaartje, gemaakt met de nieuwe stencils van Pronty Crafts by Jolanda de Ronde. Ze zijn weer gaaf en stoer, vanaf 10 juli zijn ze verkrijgbaar in de winkel.

Gisteren hebben Ellen en ik elkaar nog ff gezien, bijgekletst en een lattetje gedronken. Zoals altijd gezellig en vertrouwd, en ik ben hartstikke verwend met een tof vakantiepakket. Mijn pakketje voor haar gaat in de koffer, mee op vakantie. We hadden het oa ook over het bloggen. Ook bij mij is het even wat rustiger. Niet dat ik minder maak, maar een fotootje op Instagram staat er zo op. Bloggen kost gewoon meer tijd, en dat ontbreekt soms, door andere bezigheden en door het mooie weer. Ook ik vind mijn blog nog steeds heel waardevol en tof, ik ben eraan gehecht. Ook aan de contacten met medebloggers, het blijft echt supertof!

Morgenvroeg gaan Hans en ik 12 dagen naar ons geliefde Tenerife. Heerlijk, met een stabiele temperatuur van ongeveer 25 graden en een windje. Voor Hans ideaal, want extreme temperaturen doen hem geen goed. Lekker uitrusten, lezen, wat tekenen, wat heb ik daar zin in.
Voor jullie alvast een goed weekend, of misschien ook al wel een fijne vakantie. XX




13 opmerkingen:

  1. In deze tijd van het jaar bloggen wel allemaal wel wat minder denk ik, en dat geeft toch ook niet...het is leuk als je de tijd er voor hebt.
    Wij vinden het ook gezellig al die blogcontacten, we zijn zelfs met zijn tweetjes en dan schiet het reageren er ook nog vaak bij in....
    Prachtig vrolijk zonnig kaartje heb je weer gemaakt...wordt altijd zo vrolijk van jou kleurtjes....
    Heel veel plezier en een fijne vakantie, maar dat gaat vast wel goed komen.
    Ik Annemarie heb nog 6 weken voor de boeg dan breekt voor ons de vakantie pas aan....

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariken, 's morgens na het koeien melken, trek ik me even terug om te ontbijten in mijn kantoortje en lees ik altijd een aantal Blogs en daar is die van jou zeker bij. Ik vind het altijd zo knap dat je bijna dagelijks een post hebt en geniet altijd van je kaartjes en het verhaal. Hoop dat je er idd nog lang mee doorgaat...anders komt mijn ochtendritueel ook zo in de war hihi..
    Nee gekheid hoor, zolang jij het leuk vindt daar gaat het om!
    wens jullie een fijne vakantie toe. Rustig aan en lekker genieten. Kijk al uit naar je tekeningen;)
    Lieve groetjes, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah Irma, wat een lief berichtje en wat vind ik dat leuk! Nee hoor, ik ga lekker verder! Xx

      Verwijderen
  3. Lekker zonnige creatie en het stencil ziet er weer tof uit.
    Ik blijf ook bloggen, ook al kost het idd best veel tijd.
    Geniet van jullie vakantie op Tenerife.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, fris kaartje weer Mariken. Fijne vakantie gewenst. Zo te lezen moet ik daar ook naar toe, de extreme temperatuurwisselingen zijn voor mij ook niks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel mooi kaartje Mariken en ik wens je een hele fijne vakantie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleurrijk kaartje weer!
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe...geniet ervan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was gezellig gisteren, ff bijkletsen. Was ook weer de hoogste tijd voor een gezamenlijke latte :-) Jouw vakantie-envelop voor mij ligt nog ongeopend thuis op tafel. Maar of ie in m’n koffer past?! ‘t Is nogal een dik en zwaar exemplaar namelijk. En ik moet voor vier weken inpakken, hihi. Supermooi kaartje trouwens, die kleuren... prachtig! Fijne vakantie jullie, enjoy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn vakantie zit er alweer bijna op. Hoewel ik veel knutselplannen had is er helaas maar weinig van gekomen. Ik was veel te lui en heb vooral lekker gelezen en in de tuin gezeten. Wel nog wat gelliplate achtergrondjes gemaakt geïnspireerd op al het moois wat ik hier altijd voorbij zie komen! Dit kaartje is ook weer prachtig!! Hoewel insta lekker snel is, vind ik het bloggen toch ook wel heel erg leuk en wat meer persoonlijk. Heel veel plezier in Tenerife, die 25 graden klinken een stuk beter als de 42 die wij in Zuid Frankrijk hadden! Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart in vrolijke kleuren Mariken. Die witte stippen geven er ook wat extra's aan vind ik.
    Een hele fijne vakantie gewenst op Tenerife, lekker relaxen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje heb je gemaakt! Mooi kleur oranje is dit. En lekker met Ellen bijgekletst. Ben benieuwd naar het pakket en wat voor moois je ervan gaat maken.
    Tja Insta...ik vind het een stuk minder leuk voor mijn kaartjes. Ik zet er wel wat op, maar vaak wat andere foto's, maar dat heb je vast wel gezien. Meer van de tuin en evt vakantie. Mijn volgers op Blogger zijn de kaartenfans en op Insta een heleboel helemaal niet...
    Wat lekker dat jullie naar Tenerife gaan! Niets moet, luieren en je gaat misschien wel weer tekenen! Vind ik altijd weer leuk om te zien. En als je terug bent heb je nog een hele tijd vakantie! Dat is zo fijn als je meteen vertrekt! Geniet ervan en we zien je wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze blijven mooi die smalle hoge kaartjes. Zoveel leuke details te zien erop.
    Heel veel plezier gewenst in Tenerife, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, deze formaatjes vind ik ook erg leuk en je kaartje is weer toppie! Fijn om weer even bijgepraat te hebben met Ellen. Tja... bloggen ... ik blijf het ook doen, maar wel wat minder en ik merk de verschuiving van bloggen naar Insta en FB steeds meer.
    Heel fijne vakantie samen op Tenerife, geniet en rust lekker uit en maak maar weer veel van die mooie tekeningen! Wij gaan er in november heen, Rob stopt dan ook met werken en dan kunnen we wanneer we zelf willen weg.

    BeantwoordenVerwijderen