zondag 28 juli 2019

Baby girl



Een tijdje geleden heb ik een tekencursus gevolgd bij Karlijn van de Wier. Eén van de medecursisten is net bevallen van een mini-meisje, Lotte. Een goede reden om een bijtring te maken met daarbij  een kaartje. Witte cardstock heb ik gekleurd met de gelliplate en verschillende tinten roze. Het ene kaartje is meegegaan met de bijtring, en ik heb nog een kaartje over, wat vast wel eens handig is.

Afgelopen week  was een drukke. Jaarlijkse onderzoeken en gesprek bij de cardiologie in het Erasmus voor Hans, bezoek van een ex-collega, en een onverwachte logeerpartij van Wout en Nyn. Ze wonen op een flat in Utrecht, de hitte was daar echt ondraaglijk. Wout werd een beetje depri, boven zitten met de gordijnen dicht, geen feestje. Dus gezellig, ze zijn twee dagen bij ons geweest, quality time!
Komende week even wat gas terug. Alhoewel? We wachten vol spanning op ons 4de kleinkind (nu een jongetje na 3 meiden). Morgen wordt Christine ingeleid, na 41weken zwangerschap.

Hebben jullie de warmte doorstaan? Nu is het weer weer om wat actiever te zijn, ook wel lekker.
Fijne zondag verder!




5 opmerkingen:

  1. Oehf dat wordt een spannende dag morgen, Christine zal het ook wel taai gehad hebben met die hitte en dan hoogzwanger..
    Fijn dat Wout en Nyn bij jullie mochten/kunnen logeren, lijkt me inderdaad geen pretje op een flat, in een huis viel het al niet mee, blij dat het koeler is nu.
    Je bijtring is een dotje, mooi gehaakt en je kaart is leuk met die tinten roze en ingelegde tekst. Succes/sterkte morgen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje, echt lief!
    Spannende tijden, bijna een kleinzoon erbij ...
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! En alvast gefeliciteerd, spannend! Misschien is hij ondertussen al geboren, hihi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het allemaal goed is gegaan ben je dus vandaag al oma van de vierde, proficiat!!! Je bijtring en kaart voor je medecursiste zijn echt weer super! Daar is ze vast heel blij mee. En van de warmte heb ik weinig last, ik werk overdag lekker in de airco. (elk nadeel heb z'n voordeel:-)
    Ik houd je blog in de gaten, ben natuurlijk heel benieuwd naar je kersverse kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, dat gaat snel bij jullie! AL het 4e kleinkind. En nu een jongen. Ik ben benieuwd...
    Je bijtring is trouwens geweldig! EN de kaartjes allebei gaaf!
    Klinkt als een drukke week....fijn dat je vakantie hebt met al die dingen!

    BeantwoordenVerwijderen