maandag 30 april 2018

YAY...bij Craftliners


YAY, goeiemorgen! Kom je even kijken bij Craftliners? Daar ben ik vandaag te vinden en ik vind het gezellig als ik je daar zie!!

Vandaag geen grootste plannen, maar je zult zien, de tijd vult zich vanzelf in. Druk met mijn hobby’s, uiteraard kaartjes maken, tekenen in mijn sketchbookje, haken...keuzes genoeg!
Morgen gaan Lot en ik even naar den Bosch, ons uitje wat we altijd doen, in de vakantie. Hele gezellige en leuke traditie, quality-time voor ons samen!

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Enig kaartje! Deze kikker heb ik in de challenge van K&K niet voorbij zien koen en daareven aren veel verschillende kikkers...
    Fijne dag vandaag. Het is hier echt weer om met hobby's bezig te zijn, zolang ze maar binnen zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijk monster op je aart.
    lekker nog even genieten van je vakantie...niets moet alles mag.
    Wij gaan morgen samen ook lekker even winkelen...heerlijk

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een toffe, opgewekte kaart ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een blije kikker. En de reden waarom hij zo blij is is ook een leuke. De afgeronde hoek aan de bovenkant maakt het geheel nog leuker.
    Geniet van je dag vandaag en morgen veel plezier in Den Bosch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, feestelijk kaartje voor Thom! Hij boft: én een nieuwe baan én een mooi kaartje én ook nog lekkere biertjes erbij .... ;)
    Fijne dag(en)!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er leuk uit!
    geniet verder van je vakantie en ik duim voor je dat het morgen niet zoveel regent, want shoppen zonder regen is toch veeeeel leuker!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kikker op je kaart!
    Veel shopplezier morgen (ik zal duimen dat het droog blijft).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En, de dag zonder plannen doorgekomen? Vast wel, zo’n bezig bijtje verveelt zich nooit ;-) Wat vind ik deze kaart leuk! Ga zo nog even kijken hoe je ‘m hebt gemaakt. Veel plezier morgen, hopelijk houden jullie het een beetje droog, da’s wel zo gezellig....

    BeantwoordenVerwijderen