dinsdag 24 april 2018

Speciaal voor jou

Hey!

Voor mij niet gewoon, maar ik was een paar dagen off-line. Bijna niet geblogd, niets geplaatst en ook ff niet gereageerd op jullie blogpostjes...Even geen ruimte in mijn hoofd daarvoor, komt wel weer.

De vakantie is begonnen, heerlijk. Gisteren heb ik mijn hobbykamertje lekker opgeruimd, dat zit dan weer zo lekker. Het is nog steeds goed vol, maar dat herkennen jullie vast wel. Vanochtend ook mijn kledingkast maar eens uitgemest, ook dat doe ik vrijwel iedere vakantie. En afgelopen dagen ben ik veel buiten geweest, wat was dat super. Je went er ook zo snel aan, aan dat mooie weer, het is nog maar net lente...

Vanavond gaan we eten bij Wout en Nyn in Utrecht. Wout heeft nachtdienst en Nyn moet overdag werken, dus ik heb gekookt. Drie-gangendiner aan huis, dat is chique hè?! Paprika-tomatensoep, quiche en salade en tiramisu na. Glaasje wijn erbij...gezellig. Wout en Nyn gaan bijna op vakantie, 3 weken naar Colombia, gaaf. Om alvast een klein beetje in vakantiestemming te komen, heb ik een pakketje met lekkers gemaakt.

Morgen gaan Hans en ik een dagje naar de sauna, lekker "nietsen" en dobberen in het water. En jullie, ook vakantie? Zal vast niet voor iedereen zijn, wat dat betreft is het onderwijs goed geregeld!

Tot morgen, bij het Kleurenkaartenteam! Haha, deze keer ben ik het niet vergeten!


10 opmerkingen:

  1. Heel lief zo een vakantie verrassingscadeautje voor Wout en Nyn Mariken..ziet er prachtig uit...en veel plezier morgen in de sauna
    heerlijk zo een ontspannend dagje...geniet er samen van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ben ik inderdaad niet van je gewend, maar het bloggen is geen verplichting, he?! Je cadeautje is leuk ingepakt! Die kwal heb je zeker nieuw? Ik had hem nog niet eerder gezien. Geniet lekker van je dagje uit met Hans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk pakketje heb je gemaakt met de CoA stempeltjes. Jij weet je kinderen altijd lekker te verwennen. Leuk hoor! Veel plezier in de sauna morgen.
    Ik heb alle dagen vakantie!! Nog beter geregeld dan in het onderwijs.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij dat ook dat je gaat opruimen als je hoofd te vol zit? Ik wel, het lijkt alsof je door het vullen van vuilniszakken weer wat ruimte krijgt, niet alleen in je kasten maar ook in je hoofd. Affijn, fijn om weer wat van je te zien. Even niet bloggen is soms best even lekker toch? Het is een hobby en moet vooral leuk blijven. Je pakketje is superschattig, een heel feestelijk begin van de vanantie van Wout en Nyn. Je etentje klinkt ook heerlijk, geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, weer zo’n gezellig ingepakt cadeautje!! Mèt labeltje, dat kan niet missen :-) En inderdaad, zoals Rhodé zegt, met een nieuw stempeltje (denk ook ik...). Heerlijk, morgen naar de sauna samen! Dat is ideaal als je hoofd vol zit lijkt me. Ga er van genieten samen, dan ga ik wel gewoon werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi label en dat papier ziet er ook wel prachtig uit!
    Zo te horen krijg jij die vakantiedagen wel ingevuld. Genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kwal is tof! Je maakte er iets leuks mee! Die zomerdagen brengt je echt in een andere sfeer dan schiet bloggen er echt wel over. Geniet van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kadootje, wordt vast een fantastische reis voor hen! Geniet van jullie avondje met deze feestelijke maaltijd en morgen van jullie welnessdagje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariken,
    ik dacht stiekem dat je op vakantie was gegaan, zonder het op je blog te schrijven. Maar even een pas op de plaats, kan nooit kwaad. Je cadeautje is zo gaaf ingepakt met dat zelfgemaakte papier. Enige stempels!
    Ik heb geen vakantie, maar ga wel op vakantie, volgende week. Lees je nog wel. Geniet lekker van de sauna!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik miste je al Mariken.....maar even wat minder is soms ook goed.Jullie zullen vast genoten hebben van een heerlijke avond.Je creatie ziet er weer heel leuk uit.
    Groetjes en geniet morgen in de sauna,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen