zondag 1 april 2018

Happy Easter for Britt


Happy Easter!

Natuurlijk voor jullie allemaal en straks voor onze kinders en kleinkinderen. Voor Britt zijn de eitjes verstopt, en een klein cadeautje voor haar. Een schudbol, want oma vindt ze zelf zo geweldig! Vroeger hadden ze niet van die mooie, maar nu wel...ik heb er zelf ook een paar. Heerlijk om naar die dwarrelende dingetjes te kijken. Deze is voor op haar kamer, lekker ff schudden voordat ze gaat slapen...

Vanochtend lekker ontbeten met jawel, zelf geverfde eieren. Een traditie die ik niet los kan laten, ook al zijn de kinderen uit huis. Ze komen ze wel ophalen, of ik breng ze thuis. Zó gezellig. 
En voor straks heeft Hans de saté’tjes al gebakken buiten, in de regen...aiiii. Salade gemaakt, apple crumble met ijs na, komt goed. Waarschijnlijk heb ik veel te veel, alhoewel ze kunnen eten als een stel dijkwerkers.

Nu ff niks, offe...misschien lekker even wat frutselen in m’n kamertje, dat lijkt me wel wat!

Hele gezellige dag!

9 opmerkingen:

  1. Alles op schema dus, wow! Koken voor zo'n grote bende lijkt me toch een hele klus. Geniet er maar van. Voor Britt kan het al zeker niet meer stuk. Prachtig kaartje en cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Mooi kadootje
    Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach.....wat schattig Mariken.......dat zat Britt heel leuk vinden!
    Jullie zitten waarschijnlijk nog lekker te tafelen.....veel plezier samen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh dat haasje! Ik heb de vorige release van MFT kunnen weerstaan met moeite.... ik weet niet voor hoe lang..... 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje voor Britt, en die schudbol met die knalroze flamingo is écht gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje voor Britt. Leuk om zulke dingen als een schudbol door te geven. En van dat eten is zo herkenbaar: wij gingen bij mijn schoonouders eten en er was heel veel over: daar kunnen zenig wel twee dagen van eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje voor Britt en die schudbol is fantastisch, heerlijk dat knalroze! Hopelijk wordt vandaag net zo'n fijne dag...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig met dat haasje, ik moet ook maar weer eens bij MFT gaan kijken.En ook nog een cadeautje voor Brit, je denkt ook overal aan hé, wat zullen ze blij met je zijn.Ondanks je drukke werkzaamheden ook nog een Paasdiner getoverd, woww.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, dit kaartje. Echt iets voor zo’n lieve kleine meid als Britt :-) En dan ook nog zo’n leuk cadeautje erbij, echt leuk! Wel een beetje sneu dat je je man saté laat bakken in de regen haha.... hopelijk is de marinade er niet af geregend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen