vrijdag 5 januari 2018

Wishing you a happy day!


Toen Stella vorige week bij mij op bezoek was, had ze wat mooie stansen van PTI bij zich. Boffen...ik mocht stansen...Dit is er een van, mooi is ie hè. En ik heb ‘m gewoon lekker teruggestuurd naar haar.

Vanochtend ga ik eerst sporten samen met Lot en daarna gaan we wat inkopen doen voor haar Moosje. Volgende week zaterdag krijgen zij en Mike hun eerste hondje. Jawel, het is besmettelijk...een teckelpup. Eén maatje groter dan Guusje, ze krijgen een standaard ruwhaar. En Hans en ik zijn vaste oppas, want als Lot en Mike tegelijk moeten werken, komt Moosje bij ons. Gezellig voor Guus, èn voor ons, ik verheug me erop!


15 opmerkingen:

  1. Mooie mal, mooi gedaan op je gekleurde achtergrond.
    Tof een nieuwe teckel in fe familie!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mal is inderdaad prachtig! Zeker met zo’n gave achtergrond. Wat leuk dat de pup bijna komt! Jullie kijken er met veel mensen naar uit, dat pupje komt in een warm nest ;-) Mijn eerste werkweek is achter de rug, nu genieten van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!
    Dat wordt knuffelen en gezellig wandelen als Moosje op bezoek komt.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, toffe mal! En wat leuk dat Lot en Mike ook een teckel krijgen, fijn gezelschap voor jullie allemaal!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh dit is echt een mooie stans! heeft niet veel extra's nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Mariken,

    Yeeh! Een eerste kaartje dat heel voorzichtig aan de lente doet denken... We kunnen beginnen dromen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, die achtergrond en dan die mooie stans ervoor. Leuk is dat, om spullen van elkaar te lenen of te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, deze stans en zo leuk gebruikt met die kleur erachter. Wat gezellig ook, al die hondjes in de familie...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi die stans! Prachtig resultaat. Vaste oppas van een kleine pup lijkt me geweldig. Fijn weekend
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stans zeg! Wat leuk dat Lot een Moosje krijgt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met de prachtige mal, geeft gelijk een lentegevoel. Weer een prachtige tekening in je Journal, zo knap gedaan. Nog even genoten van alle kaartjes. Wat gezellig dat Guusje een vriendje krijgt, geniet ervan als hij bij jullie is.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zoals jij deze mooie stans van Stella verwerkt hebt! Veel gekocht voor Moosje? Vast wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Krijg ik echt een lente-gevoel van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stans. De kaart heeft dan niet veel meer nodig. Mooi gedaan.
    Wordt een gezellige dierenboel bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En in het echt is 'ie nog mooier! Ik ben blij met de hertjes die ik bij jou mocht stempelen :) Lekkere geshopt voor Moosje? Ach wat leuk dat jullie de vaste oppas worden!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen