donderdag 16 maart 2017

Lieve baby..


Dit kaarje had ik nog niet laten zien, het kaartje voor Bibi. Buiten het boekje wat de mentorklas gemaakt had, wilde ook ikzelf collega Robbert en zijn vrouw feliciteren met de geboorte van hun kleine meisje. De achtergrond met de konijntjes had ik al klaar liggen, en hoefde ik het kaartje alleen nog maar af te maken...met de mooie en stoere stempels en stans van "Baby" van Els Brigé. Ik hou van het hele zachte roze met de zwarte tekst, dat maakt het niet zo heel soft allemaal...

Het boekje en het kaartje heb ik samengevoegd tot een feestelijk pakketje...ze waren er blij mee...

Morgen is de laatste Winter Scrap Swap...see you??



7 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk! Gaaf die lichtroze achtergrond met grijze konijnen. Felroze randje en zwarte tekst maken 'm zeker minder soft. Pakketje voor Robbert en Patricia ziet er echt gaaf uit. Tot straks, mogen we weer 'projecten' xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige achtergrond Mariken....konijntjes doen het altijd goed he!Het is een prachtig kaartje geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh helemaal verliefd op dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief babykaartje heb je gemaakt Mariken...
    Leuk gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Dat konijn dat bokkie springt, zo lijkt het tenminste. HIhihi...geinig. Helemaal leuk om het pakketje zo te geven!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen