maandag 6 maart 2017

Handlettering, "Life is art..."



Een meisje uit m'n klas heeft het boek Paperfuel, van Karin Luttenberg, gekregen met Sinterklaas. Ze liet het me vol trots zien. Uiteraard kregen we het over 'Handlettering' en ik beloofde hoor eens wat voor haar te maken. Dit kaartje dus...Ik vind quotes vaak lastig, voorspelbaar en een beetje flauw, hebben jullie dat ook? Bij mij moet het ook echt iets zijn wat waar is, en waar ik achter sta. Deze vond ik goed...dus die krijgt ze vandaag van me. Ben benieuwd of ze het leuk vindt...

Vakantie is voorbij, weer aan de slag. De komende weken nog voor halve dagen. De middagen zijn gevuld voor ons met fysio, revalidatie, cardioloog etc. Nog behoorlijk druk!

Fijne dag, werk ze, of misschien wel niet!


16 opmerkingen:

  1. Voor mij is maandag een vrije dag, vooral was en strijk op het programma... Maar eerst een blogrondje!
    Mooie kaart en dit is idd een heel mooie tekst! Supermooi geschreven ook!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor dat handlettering, ik laat het voor wat het is. Onwijs leuk, maar veeeel te weinig tijd om daar eens goed voor te gaan zitten.
    Quotes zijn idd pas leuk als het je wat zegt, anders hoeft het van mij ook niet!
    Alles goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, superknap! Daar zal ze ingetwijfeld heel blij mee zijn. En dit is idd een spreuk waar je achter kunt staan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie quote op dit kaartje, extra leuk voor een leerlinge die dit kan waarderen :-) Ik vind 't knap, heb het boek ook maar moet er misschien eerst een workshop voor gaan volgen. Er thuis voor gaan zitten valt me niet mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan! Mooie kaart ook. Ik ben erachter dat het niet mijn ding is.
    ik ben het eens met je dat er wel iets moet zitten waar je zelf ook iets in ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superquote en supermooi uitgewerkt! Echt heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh prachtig Mariken,dit zal ze wel enorm waarderen.je kaart van gisteren is ook zo leuk ga ook proberen of ik mee kan doen aan deze challenge.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan hoor. Ik kom vaak niet verder dan mijn "juffen handschrift". De gekleurde spetters er om heen maken het helemaal af.
    Succes met alle revalidatie-dingetjes de komende week. Hoop dat het allemaal helpt om goed te herstellen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi vind ik dit!
    Een quote moet je iets doen, dan komt het schrijven ervan vanzelf. Deze is top en ik ben weer helemaal bijgekeken op je mooie blog! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie quote, leuk kaartje geworden ook. en idd niet elke quote is geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een prachtige quote, en geweldig mooi op papier gezet! Je pupil vind het vast prachtig. Ik heb vorige week geen vakantie gehad dus ik hoef in ieder geval niet te wennen deze week. Jullie succes met alle revalidatie afspraken, lijkt me behoorlijk vermoeiend allemaal...maar ja, het is voor een goed doel moet je maar denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, zo'n grote quote! Heel knap dat je dat zo mooi kunt doen. Je hebt weer een vol weekje, lees ik. Hopelijk vind je tussendoor toch wat rust. Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig deze handletteringkaart Mariken....zo mooi ...het gaat je al heel goed af...
    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mariken,
    Ik houd erg van quotes. Ze moeten voor mij echt een betekenis hebben, dat je er twee keer over na moet denken, zeg maar. En het is maar net wat je eruit haalt. En op welk moment je ze leest. Deze is mooi en ook nog prachtig geschreven.
    Gaat het meisje in je klas helemaal geweldig vinden.
    Sterkte met de combi van werk en thuis....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow!!! wat kun jij dit al goed!!!
    En wat ben jij toch een geweldig lieve juf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooierd! Jij kan - wat mij betreft ook gerust een boek uitbrengen. Wat ik hier allemaal zie. Lijkt me geweldig; zo'n boek vol tips:)
    Doe kalm aan; de vakantie is voorbij maar jullie hebben nog steeds je handen meer dan vol. Denk om jezelf en elkaar.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen