zondag 7 december 2014

Challenge # 48, sketch


Goeiemorgen,

Challenge #48 van CAS on Sunday alweer! Dat is de een na laatste challenge van dit jaar...time flies!
Deze keer hebben we een toffe sketch voor jullie, daar kun je alle kanten mee op.

Mijn kaartje is in winterse sferen, daarvoor heb ik een stempel en die-set van Lawn Fawn gebruikt. Ze hebben een heel hoog "cute" gehalte en daar hou ik van. Plus dat ik mijn kleurpotloden weer eens kan gebruiken, want dat vind ik heerlijk ontspannend om te doen.

Wie doet er mee?? Gezellig, hop ff naar het blog om inspiratie op te doen...als je die nog niet hebt... en anders gewoon een kijkje nemen.

Fijne zondag allemaal!


13 opmerkingen:

  1. Super cute kaartje Mariken! Ik hou er ook van ;) Mooi ingekleurd!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, Mariken. Enig stempeltje. Fijne zondag. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Mariken "very cute"! Prachtig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je konijntjes hebben idd een hoog cute gehalte, en de stans is gaaf!!
    Echt weer een top cas kaartje!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Enig stempeltje heb je gebruikt.
    Ik ga zeker even kijken op het blog.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattig kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje Mariken, zo mooi gedaan met dat labeltje....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel cute, wat een schatjes! En leuke challenge!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk nou toch wat een liefie. Heel leuk hou je de label hebt versierd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen