zaterdag 24 maart 2018

YAY

Hoi!

Zoals Ellen had ik een kleinigheidje gemaakt voor José, mijn dappere collega. Net als ik heeft zij ontzettend in spanning gezeten omtrent haar bevoegdheid. Wij hebben allebei PABO gedaan, en ineens ws dit niet voldoende meer om les te mogen geven. Bij mij is indertijd een onderwijsinspecteur in mijn les geweest, om me te beoordelen. Zo heb ik uiteindelijk mijn bevoegdheid voor mens en omgeving (biologie en verzorging) gekregen. Dat was echt superspannend.
José heeft nu net een studie van een half jaar achter de rug, naast haar baan en gezin met vier kinderen. Zwaar, en een enorme prestatie! En ze is geslaagd! Dat verdient wel wat extra aandacht en een kleinigheidje, een plak chocolade en een kaartje (naar het idee van de workshop van Inge).
Na een half jaar alle leuke dingen aan de kant zetten, kan dat nu weer:

Do what you love!!



14 opmerkingen:

  1. Supervrolijk kaartje voor onze dappere José! Gitaarmuziek, wie wil dat nou niet als je geslaagd bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Heel knap van haar.
    En jouw presentje is heel tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Respect voor je collega! Dat zal pittig geweest zijn. Lief dat je middels dit cadeautje en kaartje aan haar denkt. Leuk zijn die zebra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zeker knap van haar en wat een gaaf cadeautje van jou, superlief ook! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke manier weer om iemand te feliciteren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stempeltjes zijn zo leuk!! Wat lief, om je collega zo te feliciteren. Het kaartje is al een cadeautje op zich, en dan ook nog wat lekkers erbij! Kan me voorstellen dat het voor jou ook spannend is geweest, een "meekijker" in je les.... Gelukkig is het goed gegaan en kunnen jullie allebei blijven onderwijzen :-) Maar nu: lekker weekend en hopelijk "Do what you love"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat verdient een pluim hoor! En wat een leuke kaart maakte je. Prachtig de letters en de plaatjes erbij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en lief om je collega op deze manier te feliciteren. Studeren naast een gezin en werk is altijd een prestatie! Voor het MBO moest ik een jaar studeren voor mijn bevoegdheid. Ook daar is PABO niet genoeg en als ik nu aan een VMBO les zou willen geven, moet ik weer een andere bevoegdheid halen(waarschijnlijk dezelfde die je collega gedaan heeft....) Ik hoop dat je de cijfers nog niet had, en zo ja: doorgeven dan maar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely darling card--love the design!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een prestatie! Wat een gaaf, stoer maar ook schattig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje voor inderdaad een hele prestatie. Die YAY stans staat ook op mijn lijsje, juist voor dit soort kaartjes. Van die YAY-momentjes zeg maar... De gitaarspelende zebra's maken het helemaal gezellig, lijkt me een prima feestje zeker in combinatie met de chocolade!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Do what you love, dat is hier wel op zijn plaats. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen